וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי: "משבר? כל קבוצה חווה גלים מסוימים במהלך העונה"

28.1.2023 / 16:58

עוזרו של בכר ניתח איבוד נקודות נוסף מול ריינה: "זה רק מקצועי, לא מנטלי". מימר החמיא: "זה תואר ראשון שלנו - לא להפסיד למכבי חיפה". מנחם נפגע בראשו, שב להכרה ופונה לבית החולים

התגובות אחרי ה-0:0 של מכבי חיפה עם בני ריינה/ספורט1

מכבי חיפה סיימה הערב (שבת) לראשונה בתיקו אחרי 0:0 מול מכבי בני ריינה. רגעי חרדה נרשמו כאשר סאן מנחם נפגע בראשו בדקה ה-61 כשעלה לכדור גבוה יחד עם סמביניה, איבד את הכרתו וקיבל טיפול מהיר על הדשא כשחבריו בירוק הקיפו אותו בזמן טיפול הצוות הרפואי.

המגן השמאלי לאחר מספר רגעים שב להכרה, אך בעקבות פגיעת הראש הוחלט לפנותו לבית החולים הקרוב להמשך בדיקות, בעוד בלם מכבי בני ריינה טופל על הדשא ושב למשחק.

סאן מנחם, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רגעים מבהילים בחיפה. מנחם מקבל טיפול על הדשא/מאור אלקסלסי

התיקו הערב של הירוקים מול העולה החדשה היה איבוד נקודות שני העונה מולה לאחר ההפסד בחצי הראשון של העונה, ומתוך 11 הנקודות שהאלופה איבדה, חמש מהן היו מול נועלת הטבלה. זה היה איבוד הנקודות הראשון של שחקניו של ברק בכר העונה בביתם. בנוסף, ב-180 דקות מול ריינה, חיפה לא הצליחה לכבוש אפילו פעם אחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עוזר מאמן מכבי חיפה גיא צרפתי. מאור אלקסלסי
"משבר? כל קבוצה חווה גלים מסוימים במהלך העונה". צרפתי/מאור אלקסלסי

גיא צרפתי על היכולת האחרונה: "מכבי חיפה קבוצה מנצחת, מועדון מנצח ומן הסתם עולים כדי לעשות את העבודה ולנצח. היום הגישה הייתה טובה, אבל השחקנים רצו בכוח לכבוש את השער וזה הוריד מאיכות המשחק. לא יצרנו מספיק מצבים, זה משהו שלא אופייני לנו, בטח בבית. זה משהו שנצטרך לתת עליו את הדעת. ננתח את הכול, נחפור לעומק כדי ששחקנים יגיעו ביכולת גופנית טובה ומנטלית טובה. היום זה לא בא לידי ביטוי, נעשה הכול כדי שזה יחזור. משבר? כל קבוצת כדורגל חווה גלים מסוימים במהלך העונה, זו תקופה מאתגרת, אבל יש פה הרבה שחקנים עם ניסיון וצוות מנוסה. יש לנו סגל טוב עם שחקנים מצוינים. אם המועדון והצוות יחליטו שצריך להוסיף שחקן, נעשה את זה בלי קשר למה שהיה היום".

על בני ריינה: "אין הסבר מנטלי או פיזיולוגי לאיבוד חמש הנקודות מולם, רק מקצועי. נראה מה אנחנו עושים".

צ'ארון שרי, דין דוד שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
אכזבה בצד הירוק. דוד ושרי/מאור אלקסלסי

שון גולדברג הביע אכזבה על איבוד נקודות נוסף: "אנחנו צריכים לנתח את זה, אנחנו לא נראים מספיק טוב במשחקים האחרונים ומנסים לשפר את זה. יש תקופות יותר טובות ופחות טובות, כרגע יש תקופה קצת פחות טובה ונצטרך להרים את עצמנו. אני לא חושב שזה חוסר ביטחון, אבל יש תקופות שזה לא הולך כמו שאתה רוצה. נצא מזה מהר מאוד ויהיה בסדר. אנחנו שחקנים מקצוענים ותמיד שואפים ליותר. אני לא יום ולא יומיים בכדורגל, לקבוצה יש תקופות יותר טובות ופחות טובות, היינו בשיאים מטורפים העונה. כמו שיש עליות יש גם ירידות, צריך לחתוך את זה כמה שיותר מהר".

מאמן בני ריינה שרון מימר. מאור אלקסלסי
הישג גדול של ריינה בכל העונה נגד חיפה. מימר/מאור אלקסלסי

שרון מימר סיכם את התיקו: "חוץ מחיים קשים עשינו פה גם תוצאה טובה. ידענו שהמאזן של חיפה בבית הוא טוב. אמרתי לשחקנים שנסבול 90 דקות ונרוויח מזה. עברנו בתקופה האחרונה הרבה דברים שלא קשורים לכדורגל. הרווחנו הרבה שחקנים, יש קבוצה טובה בבני ריינה שיכולה להישאר בליגה, ונעשה את זה גם".

על הרצף המרשים מול מכבי חיפה: "קודם כל זה תואר ראשון של ריינה בליגת העל - לא להפסיד למכבי חיפה, וזה הישג עצום. זה החזיר לנו את הביטחון, אם לא ניקח את זה הלאה זה לא יהיה שווה".

על אירוע בסול ויובאנוביץ': "השחקנים דיברו על המגרש, לא מתעסקים בדברי רקע. המועדון בונה את עצמו, הוא רחוק להיות מועדון מסודר ועובדים על זה. נותנים לאנשים לבנות אותו, נעשה הכל על המגרש כדי שריינה תיבנה כמו שצריך ותישאר בליגה".

על מעמדו בריינה: "כמו שאמרתי תמיד, אני לא מקבל מסרים מהתקשורת. אם יש בעלים שרוצה להודיע לי שהוא רוצה לפטר אותי - שיפנה אלי אישית. לא יודע כמה זה נכון או לא נכון, כרגע אני פה ומביא את כל היכולת שלי כדי להשאיר את ריינה בליגה".

דין דוד שחקן מכבי חיפה מול יניב בריק שחקן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
עצרו את האלופה. בריק מול דוד/מאור אלקסלסי

יניב בריק על התיקו המרשים: "מתחילת השבוע האמנו שאנחנו יכולים. בתקופה האחרונה היינו בתקופה לא טובה, אבל לא הפסקנו להאמין בעצמנו ובמשחקים האחרונים התחלנו להיראות יותר טוב. אני מאמין שמכאן נצא לדרך חדשה.

על השבוע הסוער שעבר על ריינה אמר: "ניתקנו את זה, זה מקרה לא נוח, לזאר חבר לקבוצה וסעיד הבעלים. אני מאמין שזה ייפתר. באנו כמו גברים, נלחמנו, הליגה הזאת מאוד צפופה, קצת מזכירה את הליגה הלאומית. אנחנו מאמינים בעצמנו ואני מאמין שנעמוד במטרה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully