וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: ויאדוליד דורשת חמישה מיליון יורו על שון וייסמן

גרנאדה הציעה 3.5 מיליון יורו ונדחתה: "ויאדוליד לא אמרה שהיא למכור אותו, בין היתר בגלל ההשקעה הכלכלית שבוצעה כדי להביאו"

תקציר: ארנאס גצ'ו - ריאל ויאדוליד 5:1 (שון וייסמן כובש)/ספורט1

ימים ספורים נותרו עד סגירת חלון ההעברות האירופי, ומרגע לרגע הסיכויים ששון וייסמן יעזוב את ויאדוליד נראים נמוכים יותר. מספר קבוצות - ביניהן גרנאדה, אייבר, אלאבס, סלטיק, גלאטסראיי ואחרות - הוזכרו כמועמדות לצרף את חלוץ נבחרת ישראל, אולם בספרד טוענים כי קבוצתו מערימה קשיים.

לפי העיתונאי הספרדי חוסה סורייה, הבעיה העיקרית היא הסכומים אותם ויאדוליד דורשת - לא פחות מחמישה מיליון יורו. גרנאדה, לפי דיווחים, הציעה 3.5 מיליון יורו בלבד. "ויאדוליד לא השתכנעה, ובשום שלב לא שידרה מסר שהיא מעדיפה שווייסמן יעזוב", נכתב בספרד. "בין היתר, אחת הסיבות היא ההשקעה הכלכלית הגדולה שנעשתה כדי להביא אותו".

עוד נטען כי "למרות שאף אחד במועדון לא הצהיר באופן רשמי על רצון למכור את וייסמן, זה לא אומר שקבוצות אחרות לא מנסות לצרפו. כרגע, ויאדוליד טוענת כי היא רוצה לראות את וייסמן שמח ומציג יכולת משופרת. הוא עובד קשה כדי להציג את הגירסה הכי טובה שלו".

אוסקר גלוך שיחק 30 דקות בבכורה הלא רשמית ברד בול זלצבורג
הדילמה של דיא סבע: להיענות להצעות בכסף גדול או לעזוב את טורקיה
עומרי אלטמן וא.א.ק לרנקה ניצחו במשחק העונה בקפריסין

שון וייסמן ריאל ויאדוליד. GettyImages
יישאר? וייסמן/GettyImages

המנהל הספורטיבי פראן סאנצ'ס אמר בשבוע שעבר: "שון מעולם לא אמר לנו כי ברצונו לעזוב, אבל היו רגעים שקבוצות מהליגה השנייה הביעו בו עניין. עד כה לא הגיעה הצעה משכנעת - לא מבחינת המועדון ולא מבחינת השחקן".

וייסמן בן ה-26 היה הכוכב הגדול של ויאדוליד בעונת העלייה, עם 20 שערים ב-38 משחקי ליגה, אבל העונה בלה ליגה כבש רק את שער הניצחון מול אלמריה (0:1 במחזור הרביעי) אחרי שחזר מפציעה והוסיף שער בגביע. החלוץ שותף ב-15 משחקי ליגה, אבל פתח רק בשישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully