וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סלטיק וגלאטסראיי רוצות את וייסמן, אבל בסביבתו מסרבים"

בספרד מדווחים: "מבחינת וייסמן ומקורביו, יש רק שתי אופציות: גרנאדה או ויאדוליד". עוד נטען כי חוזהו הוארך עד 2026

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

המו"מ העיקש בנוגע למעבר של שון וייסמן מריאל ויאדוליד לגרנאדה, ממשיך להתקדם בצעדים איטיים. הצדדים כבר הסכימו על סעיף לפיו אם גרנאדה תעלה, היא תהיה מחויבת לרכוש את החלוץ הישראלי וכעת הם דנים על גובה ההעברה. ויאדוליד דורשת 4 מיליון יורו, גרנאדה העלתה את ההצעה שלה ל-3.5 מיליון והציפייה היא שעד סגירת חלון ההעברות בעוד שבוע, יימצא עמק השווה.

בינתיים העיתונאי רוברטו אנטולין, שמכסה את גרנאדה, טוען שלווייסמן יש הצעות מגלאטסראיי וסלטיק, אבל כתב אמש: "בסביבתו של וייסמן אוהבים את האופציה של גרנאדה. אני מעז להגיד שמבחינתם יש רק שתי אופציות: מעבר לגרנאדה הוא הישארות בוויאדוליד. הם לא מעוניינים באופציות אחרות".

בינתיים מתברר שחוזהו של וייסמן הוארך בקיץ שעבר ושההסכם הנוכחי שלו הוא עד קיץ 2026 ולא עד 2024. אנטולין כתב אתמול: "כל העולם חשב שהחוזה הוא עד 2024, אבל מסתבר שהחלוץ ונציגיו חתמו עם ראשי ויאדוליד על הארכה ושמסיבה לא ברורה, במועדון לא הכריזו על זה".

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Quality Sport Images, GettyImages
רוצה להישאר בספרד. וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

מה שעשוי לזרז את מעברו של הישראלי זו העובדה שוויאדוליד קרובה למצוא חלוץ שימלא את מקומו, כך לפי דיווח של פבריציו רומנאו מ"סקיי איטליה" אמש. מסתמן כי החלוץ הקנדי של קלאב ברוז', קייל לארין, יגיע בהשאלה עם חובת רכישה בסוף העונה והדבר יסלול את דרכו של וייסמן לגרנאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully