וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחושה לצרף אותו: גרנאדה העלתה את הצעתה עבור שון וייסמן

בספרד דווח כי האנדלוסים מוכנים לשלם לוויאדוליד 3.5 מיליון יורו במקרה של עליית ליגה. הגעתו של לארין תסלול את דרכו של הישראלי החוצה?

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

גרנאדה הולכת חזק על שון וייסמן. הלילה (בין ראשון לשני) דווח בעיתון המקומי "אל אידיאל" כי הקבוצה האנדלוסית העלתה את הצעתה לוויאדוליד עבור החלוץ הישראלי ומוכנה להתחייב לרכוש אותו תמורת שלושה מיליון יורו וחצי במקרה של עלייה לליגה הראשונה, כאשר עד תום העונה הנוכחית היא מבקשת לצרפו בהשאלה.

לפני מספר ימים טענו בתקשורת הספרדית כי ויאדוליד לא הייתה מרוצה מגובה ההצעה של גרנאדה. קבוצתו הנוכחית של וייסמן מעדיפה למכור את החלוץ ולא להשאילו, בין השאר בשל העובדה שהעונה הבאה תהיה האחרונה בחוזהו. גרנאדה כאמור מוכנה לחתום על חובת רכישה רק במקרה שתעלה מליגת המשנה, אם כי שיפור ההצעה מעיד על נחישותה להנחית בשורותיה את וייסמן, שהצטיין בליגה הזו בעונה שעברה.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד לפני מריו הרמוסו שחקן אתלטיקו מדריד. Soccrates Images, GettyImages
גרנאדה מתעקשת עליו. וייסמן/GettyImages, Soccrates Images

מה שעשוי לזרז את מעברו של הישראלי זו העובדה שוויאדוליד קרובה למצוא חלוץ שימלא את מקומו, כך לפי דיווח של פבריציו רומנאו מ"סקיי איטליה" אמש. מסתמן כי החלוץ הקנדי של קלאב ברוז', קייל לארין, יגיע בהשאלה עם חובת רכישה בסוף העונה והדבר יסלול את דרכו של וייסמן לגרנאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully