וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק גרנאדה מעוניינת: "אייבר ואלאבס פנו לסוכנו של וייסמן"

בספרד פורסם שההצעה שקיבלה ויאדוליד לא מספיק אטרקטיבית, מוליכת ליגת המשנה והמדורגת חמישית עשויות להגיש הצעה בימים הקרובים

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

קרב משולש על שירותיו של שון וייסמן. בימים האחרונים מנהלת גרנאדה מו"מ אינטנסיבי עם ויאדוליד בתקווה לצרף את הישראלי, אלא שהבוקר (חמישי) פורסם בספרד שהצעת הקבוצה מליגת המשנה לא מספיק אטרקטיבית ושהצדדים עדיין רחוקים מסיכום, ומי שמקוות לנצל זאת הן אלאבס ואייבר שעשויות לפנות בימים הקרובים, אחרי שכבר שוחחו עם סוכנו של וייסמן על פי הדיווח היום.

וייסמן מתקשה לשחזר את יכולתו מהעונה שעברה בליגת המשנה, במהלכה הבקיע 20 שערי ליגה - העונה כבש שער אחד בלבד ב-650 דקות להן זכה ב-14 הופעות שונות ב"לה ליגה" והרשית פעם אחת גם בגביע, אבל איבד את מקומו בהרכב ועל פי הדיווחים לא מרגיש בנוח בקבוצת התחתית ומעדיף לעזוב. בוויאדוליד, שרכשה אותו תמורת כ-4 מיליון יורו בקיץ 2020 והחתימה אותו לארבע שנים, לא שוללים את מכירתו לאור העובדה כי חוזהו יסתיים בשנה הבאה ורואים בחלוץ מקור הכנסה.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Quality Sport Images, GettyImages
בדרך חזרה לליגת המשנה בספרד, אבל לאן? וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

למרות רצונה של ויאדוליד למכור, הצעת גרנאדה על וייסמן היא לצרפו בהשאלה או בעסקת רכישה שבה התשלום נמוך, כך דווח הבוקר, והמדורגת שביעית בליגת המשנה, שמקווה בסופה של העונה למצוא את עצמה בחזרה ב"לה ליגה" על אף שכעת היא במרחק שבע נקודות מהמקום השני שמבטיח העפלה, צריכה לחשוש מהצעות אפשריות שיגישו המוליכה אייבר או המדורגת חמישית אלאבס.

עוד נכתב כי בשלב זה אלאבס ואייבר שוחחו עם נציגי וייסמן וטרם הגישו הצעות רשמיות עבורו לוויאדוליד, שכאמור מעדיפה למכור אותו ולא להשאיל כפי שרוצה גרנאדה - שבנוסף לווייסמן בהצעתה גם דרש את הקשר מיקאל מלסה, אבל לא ממהרת לשלם עבור רכישתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully