וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שון וייסמן מעולם לא אמר לנו שהוא רוצה לעזוב את ויאדוליד"

המנהל הספורטיבי פראן סאנצ'ס התייחס למעמדו של החלוץ הישראליו: "קיבלנו פניות, אבל לא כאלה ששכנעו את המועדון או אותו"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1/ספורט1

האם שון וייסמן יעזוב את ויאדוליד בימים הקרובים? שבוע נותר עד לסיום חלון ההעברות בספרד ובינתיים הקבוצה ממשיכה להחתים חלוצים. אחרי דרווין מאצ'יס, שחקן נבחרת ונצואלה שיכול לשחק גם בכנף, הסגולים צירפו בהשאלה (עם אופציה לרכישה) את קייל לארין, חלוץ נבחרת קנדה שלא מצא את מקומו בקלאב ברוז'.

וייסמן השלים 90 דקות בתבוסה 3:0 במדריד מול אתלטיקו, אבל הוזכר לאחרונה כמועמד לכמה קבוצות מצמרת ליגת המשנה, בראשן גרנאדה שמשוועת לחלוץ חוד ברמתו. גם סלטיק וגלאטסראיי עלו כאופציות, אבל בינתיים ויאדוליד לא ממהרת לשחרר.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Angel Martinez, GettyImages
יישאר או יעזוב? שון וייסמן/GettyImages, Angel Martinez

המנהל הספורטיבי פראן סאנצ'ס התייחס היום (שלישי) לסיטואציה של החלוץ הישראלי ואמר: "אנחנו אסירי תודה על כל מה שווייסמן עשה, לא רק לו אלא לכל מי שתרם לעליית הליגה. הוא מעולם לא אמר לנו כי ברצונו לעזוב, אבל היו רגעים שקבוצות מהליגה השנייה הביעו בו עניין. עד כה לא הגיעה הצעה משכנעת - לא מבחינת המועדון ולא מבחינת השחקן".

בניגוד לחלוץ אחר, סרג'י גווארדיולה, לגביו אישר סאנצ'ס כי אופציית העזיבה קרובה, על וייסמן הוא עדיין בונה. "אנחנו מקווים לקבל בחזרה את הגרסה הטובה של שון וייסמן", הדגיש המנהל הספורטיבי. "אנחנו רוצים שיהיה מאושר והוא עובד בשביל זה".

וייסמן בן ה-26 היה הכוכב הגדול של ויאדוליד בעונת העלייה, עם 20 שערים ב-38 משחקי ליגה, אבל העונה בלה ליגה כבש רק את שער הניצחון מול אלמריה (0:1 במחזור הרביעי) אחרי שחזר מפציעה והוסיף שער בגביע. החלוץ שותף ב-15 משחקי ליגה, אבל פתח רק בשישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully