וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך שיחק 30 דקות בבכורה הלא רשמית ברד בול זלצבורג

ילד הפלא הישראלי עלה לכר הדשא 24 שעות לאחר החתימה הרשמית, כמעט כבש במבצע אישי וסייע לקבוצתו לנצח 0:1 את סלובן ברטיסלבה

אוסקר גלוך ממריא לחתום בזלצבורג/צילום: אבי רוקח | עריכת וידאו: ניר חן

אוסקר גלוך ערך הערב (שבת) הופעת בכורה לא רשמית ברד בול זלצבורג, שניצחה 0:1 את סלובן ברטיסלבה במשחק ידידות. היהלום שעבר ממכבי תל אביב תמורת 7 מיליון יורו החל את המשחק (שנערך במתכונת של שתי מחציות בנות 60 דקות) על הספסל, ונכנס לכר הדשא בדקה ה-90 - לשליש האחרון של משחק ההכנה. בדקה ה-113 כמעט מצא את הרשת, עם מבצע אישי טיפוסי ברחבה, שהסתיים בבעיטה מעל המסגרת.

זלצבורג מדורגת במקום הראשון בליגה האוסטרית אחרי 16 מחזורים, עם 39 נקודות - שש יותר משטרום גראץ. הופעת הבכורה הרשמית של ילד הפלא הישראלי עשויה להיערך ביום חמישי הבא, במשחק הגביע מול אותה שטרום גראץ.

רד בול זלצבורג רכשה את הכרטיס של אוסקר גלוך במלואו
בטורקיה מתקשים לעכל: "בשיקטאש רצתה, רד בול זלצבורג קיבלה"
גלוך נפרד: "ההצלחה שלי היא גם ההצלחה של המועדון מספר 1"

מבצע יפה והחמצה, במשחק הראשון של אוסקר

צפו במשחק המלא

"אנחנו שמחים שאוסקר בחר בנו לצעד הבא שלו למרות שהיו לו כמה הצעות אחרות ממקומות גדולים", אמר אמש המנהל המקצועי כריסטיאן פרוינד. "הוא כדורגלן מצוין שלמרות הגיל הצעיר שלו, כבר יודע לקחת הרבה אחריות על כר הדשא. כעת, בגיל 18, הוא נכנס לאווירה חדשה בפעם הראשונה. שוחחנו איתו באופן אינטנסיבי על הדרך בה אנחנו משחקים כדורגל ובחודשים הקרובים אוסקר יקבל את הזמן הדרוש כדי להתרגל אליו ולמועדון".

בשבועות האחרונים, כאמור, קיבל גלוך לא מעט הצעות, אך דחה את כולן. בין היתר הוזכר כמועמד לברצלונה, בנפיקה, בשיקטאש ושלל קבוצות בכירות אחרות. בשורות רד בול זלצבורג הוא אמור להרוויח כ-550 אלף יורו לעונה, לא כולל בונוסים, בחוזה לארבע שנים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully