וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד בול זלצבורג רכשה את הכרטיס של אוסקר גלוך במלואו

27.1.2023 / 18:45

מכבי תל אביב נפרדה מהכוכב הצעיר תמורת 7 מיליון יורו, אבל ב-72 השעות האחרונות היו שתי הצעות על הפרק שהצדדים בחנו ונדחו בסופו של דבר על ידי שני המועדונים, כך שהאוסטרים מימשו את סעיף היציאה ולא נותרו אחוזים ממכירה עתידית. ההסבר המלא בפנים

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

מכבי תל אביב ורד בול זלצבורג סגרו בסופו של דבר על העברת אוסקר גלוך תמורת 7 מיליון יורו, כגובה סעיף היציאה שהיה בחוזה שעליו חתם השחקן בתחילת העונה.

בפנייה הראשונה שעשו ראשי רד בול זלצבורג למכבי תל אביב, הם הודיעו שהם רוצים לממש את סעיף היציאה של אוסקר גלוך, אבל הציעו לקזז ממנו מיליון יורו תמורת 10 אחוז מהכרטיס של גלוך שיישארו בידי מכבי תל אביב. האוסטרים למעשה הציעו שבמכירה הבאה של גלוך, אם אכן תהיה כזו, מהמחיר שלה הם יקזזו את ה-6 מיליון יורו שרד בול תשלם למכבי תל אביב ומהיתרה יחושבו 10 אחוז שיעברו למכבי תל אביב. הצהובים הבינו במהרה שמדובר בהצעה לא אטרקטיבית מבחינתם, כי גם אם גלוך, למשל, יימכר ב-20 מיליון יורו מרד בול זלצבורג לקבוצה אחרת, תחילה יקוזזו השישה מיליון ומה שיישאר הם 14 מיליון יורו שמתוכם תקבל מכבי תל אביב 10 אחוז, שהם 1.4 מיליון יורו בלבד. מכאן שמשמעות הדבר שאם גלוך יהיה סיפור הצלחה בזלצבורג ויימכר בסכום שהוא פי שלושה ממה שהוא נמכר כעת, מכבי תל אביב תעשה בסך הכל תשואה של 400 אלף יורו.

אוסקר גלוך, שחקן רד בול זלצבורג. רד בול זלצבורג, אתר רשמי
הצעת הנגד של מכבי תל אביב לא התקבלה. גלוך במדי זלצבורג/אתר רשמי, רד בול זלצבורג

כנגד ההצעה הזו של האוסטרים, מכבי תל אביב הגישה הצעה נגדית שבזלצבורג חשבו עליה ב-72 השעות האחרונות. ההצעה של מכבי תל אביב אמורה הייתה להשאיר אצלה אחוזים גבוהים יותר, אך לכך התנגדה רד בול. בסופו של דבר, זו הייתה הזכות של זלצבורג להחליט כיצד היא נוהגת, מכיוון שלאוסקר גלוך היה סעיף שחרור מוסכם בגובה 7 מיליון יורו שאותו היא תשלם במלואו וההחלטה האם להכניס לעסקה אחוזים ממכירה עתידית שעשויים לשרת את מכבי תל אביב, הייתה בידיים של האוסטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully