וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה מתקשים לעכל: "בשיקטאש רצתה, רד בול זלצבורג קיבלה"

אוהדי בשיקטאש קיוו עד הרגע האחרון שגלוך יחתום בקבוצתם. מחמאות לישראלי: "במצב הנוכחי, אין קבוצה שיותר מתאימה לו מזלצבורג"

אוסקר גלוך ממריא לחתום בזלצבורג/צילום: אבי רוקח | עריכת וידאו: ניר חן

כשרד בול זלצבורג רוכשת שחקן חדש במיליוני יורו, באירופה מפנים תשומת לב. הרי היא השביחה וייצאה שחקנים כמו ארלינג הולאנד, סאדיו מאנה, קארים אדיימי ואחרים. אז כשזלצבורג השלימה היום את רכישת אוסקר גלוך, ההחתמה החדשה סוקרה גם מחוץ לגבולות אוסטריה וישראל.

בראש מצעד המאוכזבים עומדים אוהדי בשיקטאש. קבוצת הפאר הטורקית הביעה עניין רב מאוד בגלוך, הגישה עליו הצעה שנדחתה על ידי מכבי תל אביב, קיוותה שהמשך המו"מ יישא פרי, אבל לא באמת הייתה בתמונה. בימים האחרונים הרשתות הוצפו בביקורת של אוהדים על כך שבשיקטאש לא מצליחה לצרף את הישראלי. "בקישטאש רצתה, זלצבורג קיבלה", כתבו היום ב-HABER ובתקשורת הטורקית הוסיפו: "אוסקר גלוך, השחקן שבשיקטאש חלמה עליו, חתם ברד בול זלצבורג".

באתר yenicaggazetesi כתבו: "חדשות רעות לבשיקטאש, היא פספסה את אוסקר גלוך", וייגיט ג'אן ארטונץ', איש יחסי ציבור מוכר בטורקיה ואוהד הקבוצה, צייץ: "גלוך ובשיקטאש? בואו נפסיק לדבר עד סוף ינואר, כי זה מדכא אותי".

אוסקר גלוך רד בול זלצבורג עם שחר גרינברג. האתר הרשמי של זלצבורג, אתר רשמי
גלוך במעמד החתימה היום בזלצבורג/אתר רשמי, האתר הרשמי של זלצבורג

ב-Scouted Football, חשבון טוויטר עם 115 אלף עוקבים שעוסק במעקב אחרי כשרונות צעירים וניתוח היכולת שלהם, שיבחו: "במונחים של התאמה והתפתחות, אין קבוצה יותר מתאימה לגלוך מאשר רד בול זלצבורג במצב הנוכחי. יתאימו לו שם את התפקיד האידיאלי, הוא יעלה ברמה והיכולות שלו יעניקו לזלצבורג עוד מימד שהיה חסר לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully