וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור מאחורי מספר החולצה של גלוך: "זה מוכיח כמה הוא מאמין בעצמו"

באוסטריה התרשמו לטובה מהופעת הבכורה הלא רשמית של הקשר ויודעים שהחולצה מספר 10 שילבש החל מהעונה הבאה תגרום לציפיות מיוחדות - אבל עשויה להפוך מברכה לקללה: "כל העיניים עליו"

הביצועים של אוסקר גלוך בהופעת הבכורה הלא רשמית במדי רד בול זלצבורג/מתוך יוטיוב

אוסקר גלוך רשם אמש (שבת) הופעת בכורה לא רשמית ברד בול זלצבורג, כשעלה מהספסל ב-0:1 על סלובן ברטיסלבה במשחק ידידות. הופעת הבכורה הרשמית שלו עשויה להיות ביום חמישי הבא, במשחק הגביע מול שטורם גראץ.

באוסטריה לומדים להכיר את גלוך לאט לאט. גלוך הותיר רושם חיובי אתמול, אם להתרשם על פי הדיווחים בתקשורת האוסטרית. "כל העיניים היו נשואות לאוסקר גלוך, וייתכן שזה ימשיך להיות כך בתקופה הקרובה", כתבו באתר "Salzburger Nachritchen", ובאתר Salzburg24 ציינו: "היו לגלוך כמה מהלכים יפים. הוא הראה את הקלאס שלו עם הכדור בפעם הראשונה".

בינתיים חושפים באוסטרליה את הסיפור מאחורי מספר החולצה של גלוך. הקשר בן ה-18 ביקש כידוע לקבל את חולצה מספר 10, אולם התקנון מאפשר לו ללבוש אותה רק החל מהעונה הבאה, משום שאנטואן ברנד הצרפתי שמושאל ללוזאן השוויצרית, רשום איתה.

בינתיים גלוך לובש את חולצה מספר 37, שבנויה ממספרים שמרכיבים את הספרה 10. "גלוך כבר כוכב בישראל. הוא כבר משחק בנבחרת ישראל ונחשב לתקווה הגדולה של הכדורגל המקומי. נראה שזה משפיע גם על האופן שבו הוא רואה את עצמו", נכתב הבוקר באתר "קרונה". "הוא ביקש מיד את חולצה מספר 10, כי הוא רואה בעצמו פליימייקר. לצערו הוא נאלץ להסתפק בחולצה מספר 37, וזה לא בהכרח רע - בגלל שחולצה מספר 10 תמיד מוסיפה עוד לחץ. גם בזלצבורג, מספר 10 נבחן בזכוכית מגדלת. מצפים ממנו להיות משהו מיוחד. סאדיו מאנה שלבש את החולצה מ-2013 עד 2015, הפך איתה ללהיט. אבל יש גם את הצד השני, של שחקנים שלוקחים אותה והופכים למטרה נוחה לביקורות. אנטואן ברנד הוא הדוגמא האחרונה לכך. כשהוא יחזור מהשאלה בלוזאן, חולצה מספר 10 כבר תהיה שייכת לגלוך. לפחות במקרה שלו, המספר על החולצה בעיקר הקשה".

רד בול זלצבורג רכשה את הכרטיס של אוסקר גלוך במלואו
בטורקיה מתקשים לעכל: "בשיקטאש רצתה, רד בול זלצבורג קיבלה"
גלוך נפרד: "ההצלחה שלי היא גם ההצלחה של המועדון מספר 1"

מבצע יפה והחמצה, במשחק הראשון של אוסקר

בינתיים, בטורקיה ממשיכים לעסוק בקבוצה שלטענתם, פספסה את ילד הפלא של הכדורגל הישראלי - בשיקטאש. הסוכן הטורקי מיטהאט האליש טוען כי קבוצת הפאר פספסה בחודשים האחרונים לא רק את גלוך, אלא גם את דורון ליידנר, ומתח ביקורת על ההתנהלות של ראשי המועדון.

"אמרתי לבשיקטאש, 'אם תקנו את שני החבר'ה האלה, תוכלו למכור אותם בהרבה מאוד כסף", סיפר. "לפני חודשיים, אפשר היה לצרף אותם בעסקאות מאוד פשוטות".

לטענתו של הסוכן, מאמן בשיקטאש סנול גונש רצה להחתים את צמד הישראלים הצעירים, אך זה לא קרה. "לפני חודשיים וחצי, הוא יכול היה לקנות את גלוך עבור 3.5 מיליון יורו", התעקש האליש. "הנער הסכים לבוא. סיכמנו עם הסוכן שלו, אבל ההנהלה לא תפקדה. הייתי חלק מהשיחות, כבר היה סיכום, אבל ההנהלה עבדה מאט מדי. הם אמרו, 'בואו נסתכל על שחקנים אחרים'. ובכך, המחיר שלו, שעמד אז על 3.5 מיליון יורו, צמח ל-5 מיליון יורו. בשיקטאש הציעה 3.5, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. הם איחרו ב-15 יום. נשיא המועדון אשם".

את ליידנר בשיקטאש ניסתה להחתים בקיץ, אך בסופו של דבר אולימפיאקוס הקדימה אותה כששילמה להפועל תל אביב 2 מיליון יורו. לפני כשבוע וחצי, הושאל המגן הצעיר לאוסטריה וינה, בה יסיים את העונה - באותה ליגה כמו גלוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully