וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "כל רגע המשחק נעצר. חיזוק? אני מרוצה מהסגל שלי"

עודכן לאחרונה: 28.1.2023 / 22:40

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ה-0:0 בדרבי: "אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהיינו לפני חודש. נגד מכבי חיפה אפשר היה לשחק 70-80 דקות, הפעם 30-40 דקות". דור פרץ: "החלטות השיפוט היו פזיזות. אנחנו מספיק חזקים כדי להסתדר בלי גלוך"

אוהדי מכבי תל אביב פורצים משער 8 לשער 11 באצטדיון בלומפילד בדרבי/צילום: אריאל שלום, יניב טוכמן. עריכת וידאו: טל רזניק

דווקא אחרי ה-0:3 הגדול על מכבי חיפה, וכשהיא יודעת שיריבתה הגדולה שמטה נקודות במירוץ האליפות, סיימה הערב (שבת) מכבי תל אביב ב-0:0 בלבד בדרבי, והפער מהירוקים בפסגת נותר על כנו - חמש נקודות. בניגוד לרוב משחקי הדרבי מהעבר, הפעם הצהובים פשוט לא הצליחו למצוא את עצמם (0 בעיטות למסגרת), במשחקם הראשון מאז מכירתו של אוסקר גלוך לרד בול זלצבורג. האיש המרכזי במשחק היה דווקא השופט שניר לוי, שכבר העניק שני פנדלים לאדומים וגם הרחיק את אופיר דוידזאדה, אבל ביטל את ההחלטות בסיוע ה-VAR. אנריק סבוריט הורחק (74) ויחמיץ את משחק הגביע מול מכבי פתח תקוה.

"זה הדרבי הראשון שלי, השחקנים שלי עשו הכל על המגרש. ניסינו לשחק, אבל כמעט כל רגע המשחק נעצר", סיכם אייטור קראנקה. "זה היה משחק אחר לגמרי לעומת מכבי חיפה, שם אפשר היה לשחק 70-80 דקות, והיום 30-40 דקות. אם היינו כובשים במחצית הראשונה אין ספק שהיינו מנצחים, אבל לא כבשנו, טעינו וסיימנו בתיקו".

על עזיבתו של אוסקר גלוך אמר: "הסגל חזק מספיק, אנחנו מאחלים לאוסקר בהצלחה, הוא בדרך הנכונה אבל הסגל חזק מספיק גם בלעדיו. אם נילחם כמו שנלחמנו, ננצח הרבה משחקים. ידענו שיהיה קשה, אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהיינו לפני חודש, וזה חשוב. אם נלמד מהטעויות, נשתפר". על חיזוק אפשרי בחלון ההעברות אמר המאמן הספרדי: "עדיין נותרו כמה ימים. אני מרוצה מהסגל שלי ומהגישה של השחקנים שלי".

צפו: עשרות אוהדי מכבי ת"א פרצו משער 8 ל-11, הרשתות בבלומפילד פישלו
תיקו ראשון העונה: מכבי חיפה סיימה ב-0:0 ביתי מול בני ריינה
צרפתי: "משבר? כל קבוצה חווה גלים מסוימים במהלך העונה"

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
קראנקה/אריאל שלום

דור פרץ הוסיף: "הפועל הגיעה עם מוטיבציה מאוד גבוהה, גם אנחנו, אבל זה לא הספיק לנו. לא הצגנו כדורגל מספיק טוב וזה התבטא בבעיטות לשער, לא בעטנו פעם אחת אפילו. אנחנו צריכים להציג כדורגל טוב יותר. אני לא חושב שזו ירידת מתח, כי דרבי זה לא פחות גדול ממכבי חיפה. כל משחק הוא סופר חשוב וכל נקודה היא סופר יקרה, אבל אנחנו חיוביים מאוד. הדרך ארוכה. האבוקות נהיו סוג של נורמה בדרבי, אני לא יודע איך זה קורה, אבל זה הפסיק את המשחק להרבה מאוד דקות. זה מוציא מהפוקוס, אבל זה שולי".

על השיפוט של שניר לוי אמר: "לשרוק פעמיים בהחלטות כאלה מהירות, ללכת ל-VAR ואז לבטל את ההחלטות, זה מאוד פזיז. אמנם זה שיחק לטובתנו היום, אבל היו המון חצאי שריקות שיכולנו לקבל. לא הצגנו כדורגל מספיק טוב. אין ספק שאוסקר כלי משמעותי, אבל המועדון הזה חזק מספיק ונצטרך להסתדר בלעדיו".

עוד בוואלה!

במכבי ת"א טוענים: איציק ניסנוב קרא לזהבי "אפס" וירק על הדובר

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב סביב השופט שניר לוי. אריאל שלום
"טוב שיש את ה-VAR שמתקן אותנו". שניר לוי/אריאל שלום

שופט המשחק שניר לוי אמר על החלטותיו: "שתי החלטות שהייתי קרוב ולא הבחנתי ראשון, גם במקרה הראשון שראיתי את גאנם לוקח את הכדור והיה נראה שהיה מגע, וה-VAR הראה שלא. גם במקרה השני, חוסר ריכוז, טוב שיש את ה-VAR שמתקן אותנו במקרים האלה ולא השתנה המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully