וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן מעדיף למכור את כנעאן לחו"ל. פערים מול מכבי ת"א עוד לפני המו"מ

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 6:56

האיש החזק באשדוד דורש ארבעה מיליון יורו, גולדהאר מוכן לשלם את מחצית הסכום, ובכל מקרה בן זקן מכוון למכירה לקבוצה אירופית בקיץ, רצוי כזו עם פוטנציאל להגיע לליגת האלופות לטובת רווחים עתידיים

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד עדיין לא החלו במשא ומתן על מוחמד כנעאן, אבל גורמים שקרובים לשני המועדונים מעידים כי יש פער גדול מאוד בין מה שרוצה ג'קי בן זקן על הטאלנט שלו לבין מה שמיטש גולדהאר יהיה מוכן לשלם. בן זקן כבר קיבל בעבר על שחקנים פחות כישרוניים מכנעאן למעלה משני מיליון יורו, כך שלמכור את הקשר בסכום הנמוך מזה, לא מעניין אותו.

בן זקן חושב יותר בכיוון של ארבעה מיליון יורו בזמן שמכבי תל אביב חושבת על מחצית מזה. בכל מקרה האיש החזק באשדוד מכוון בכלל למכירה לקבוצה אירופית בקיץ. בן זקן מחפש קבוצה שיש לה פוטנציאל להגיע לליגת האלופות, כך שאם היא תעשה זאת הוא יוכל לזכות בבונוסים משמעותיים שניתנים בדרך כלל בעסקאות כאלה. כמו כן בן זקן מעדיף קבוצה בחו"ל ולהשאיר לו אחוזים על מנת שכנעאן יימכר והוא יוכל לראות תשואה גם מהמכירה העתידית של הקשר.

בספרד מדווחים על אכזבה בברצלונה: "גלוך לא השתכנע מההצעה"
הרשתות בבלומפילד ייפרשו כבר בשבת בדרבי התל אביבי
בפעם הראשונה בקריירה: שניר לוי ישפוט בדרבי התל אביבי

מוחמד כנעאן שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. קובי אליהו
מתרחק מהצהובים. כנעאן/קובי אליהו

במכבי תל אביב מאוד רוצים את כנעאן, אך כאמור לא מדברים על הסכומים שבן זקן מתעתד לקבל. אף שכנעאן הוא לא השחקן הטבעי שיחליף את אוסקר גלוך, יש לו איכויות יוצאות דופן גם ברמה הטכנית ובבעיטה. יש לו יציאה נדירה מהמקום, כוח פריצה וסיבוב על המקום שנותן לו יתרון על פני הרבה שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully