וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הראשונה בקריירה: שניר לוי ישפוט בדרבי התל אביבי

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 20:37

השופט שנמצא בהתקדמות גדולה, ינהל את המשחק המרכזי של המחזור ביום שבת (20:00). יגאל פריד במכבי חיפה נגד בני ריינה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

איגוד השופטים פרסם היום את השיבוץ למחזור הקרוב בליגת העל ולמשחקי רבע גמר גביע המדינה שיערכו בשבוע הבא. מי שינהל את הדרבי התל אביבי ביום שבת ב-20:00 הוא שניר לוי, כשזיו אדלר יסייע לו בעמדת ה-VAR. זה הדרבי התל אביבי הראשון שלוי מנהל.

יגאל פריד ישפוט במשחק שיפתח את המחזור ובו המוליכה מכבי חיפה תארח את נועלת הטבלה, בני ריינה. במשחק המרכזי בגביע המדינה, מכבי נתניה נגד מכבי חיפה באמצע השבוע הבא, ישפוט אביעד שילוח.

השופט שניר לוי. אודי ציטיאט
עונת פריצה. שניר לוי/אודי ציטיאט

את המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה ישפוט רועי ריינשרייבר באצטדיון טדי, ניב שטייף את המפגש בין מ.ס. אשדוד לעירוני קרית שמונה. מג'ד רושרוש ינהל את המשחק בנתניה בין היהלומים לסקציה נס ציונה ונאאל עודה את המשחק של הפועל חיפה והפועל באר שבע באצטדיון סמי עופר. גל לוי ינעל את המחזור עם בני סכנין שתארח את הפועל ירושלים.

את המפגשים הראשונים של שלב רבע גמר גביע המדינה ינהלו שלומי בן אברהם במשחק בין הפועל פתח תקוה למ.ס. אשדוד באצטדיון "שלמה ביטוח", בעוד גל לייבוביץ' יהיה בעפולה במשחק בין הפועל המקומית לבית"ר ירושלים, כאשר אוהד אסולין ישפוט את המשחק של מכבי תל אביב נגד מכבי פתח תקוה באצטדיון בלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully