וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשתות בבלומפילד ייפרשו כבר בשבת בדרבי התל אביבי

24.1.2023 / 12:00

רשתות ההגנה מפני זריקת חפצים יותקנו ביציעים 4-5 ו-10-11. בינתיים במכבי תל אביב מרוצים שמשחק העונה עבר בשלום, ללא אבוקות

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

רשתות ההגנה מפני זריקת חפצים ייפרשו בבלומפילד כבר בשבת הקרובה בדרבי התל אביבי. מי שהגיע אמש (שני) למשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, לא ראה עדות שחושפת כי הרשתות כבר מוכנות וזאת מכיוון שהן היו פרושות על הגג שמעל היציעים המערביים ולא נראו לעין כל. כבר הבוקר העלו המתקינים מגרמניה שעובדים בבלומפילד הילוך והמטרה היא לערוך כבר מחרתיים את הניסוי המרכזי להעלאת הרשת והורדתה על כננת שתותקן ביציעים 4-5 ו-10-11. מטרת הרשת תהיה למנוע השלכת חפצים לכר הדשא ובתוכם האבוקות שהביאו בדרבי של הסיבוב הקודם לעונשים כבדים מאוד שספגו הקבוצות.

הרשת תייצר גם הגנה על בועטי הקרנות ואמורה למנוע השלכת חפצים קטנים יותר. הרשת תהיה רפויה ולא מתוחה כדי שאם תושלך עליה אבוקה, היא לא תחזור מהרשת חזרה לעבר היציע ותסכן את הקהל. במידה שהרשת תישרף וייווצר חור, ניתן יהיה להוריד אותה כלפי מטה ולתפור את המקום שנפתח.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המשחק אתמול עבר בשלום גם ללא הרשתות. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

אגב, אמש במשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה לא נפתחו אבוקות ביציעים ולא נזרקו לדשא אבוקות ומההיבט הזה, המשחק עבר בצורה נהדרת. במועדונים מעריכים כי העונשים שהושתו על הקבוצות בשבועות האחרונים, הצליחו להרתיע מעט את האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully