וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים על אכזבה בברצלונה: "גלוך לא השתכנע מההצעה"

ב"ספורט" הקטלאני הגיבו לדיווחים על סגירת ההעברה של קשר מכבי תל אביב לזלצבורג: "ברצלונה הציבה אותו בעדיפות עליונה והאמינה שיחתום, אך הוא חשש שייאלץ לשחק בברצלונה ב'". באוסטריה מנגד מתגאים ב"ניצחון" של רד בול: "בונים עליו לטווח המיידי"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

גם בברצלונה מבינים: אוסקר גלוך כבר בחר את יעדו הבא, ולא יגיע למועדון. היום (שלישי) דיווח העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו על סיכום בין מכבי תל אביב לרד בול זלצבורג בנוגע להעברתו של הקשר בן ה-18, ושלל הקבוצות שהביעו התעניינות בכישרון המחונן הפנימו שהוא כבר לא ינחת אצלן.

ב"ספורט" הקטלאני דווח על אכזבה בברצלונה בעקבות ההחלטה של גלוך. "רד בול זלצבורג לקחה לברצלונה את גלוך", קראה הכותרת, ובגוף הכתבה הסבירו: "בברצלונה היו משוכנעים שהם מסוגלים להחתים את גלוך, אבל התוכנית הספורטיבית שהוצגה לו, לא שכנעה אותו. ברצלונה ניסתה להניע את המהלך כי ראתה באוסקר שחקן שיכול לעשות הבדל, אבל בסופו של דבר הוא יעבור למועדון האוסטרי לאחר ששוכנע שזהו הצעד הטוב ביותר עבור הקריירה שלו, נכון לעכשיו".

אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא הסתנוור מבארסה. גלוך/ברני ארדוב

על פי הדיווח, "גלוך היה תחת מעקב צמוד מאוד בחודשים האחרונים, מאז שהתפוצץ ביורו עד גיל 19 בקיץ האחרון. ג'ורדי קרויף ניסה לסייע ובשיחות פנימיות בברצלונה, כולם היו משוכנעים שהוא יתאים למועדון. לבארסה הייתה תקווה גדולה שתוכל לסגור את העסקה, אבל זלצבורג הכינה לו הצעה מפתה יותר מבחינה כספית ומקצועית. למעשה, עד הרגע האחרון גלוך היה בראש סדר העדיפויות של מחלקת הסקאוטינג של ברצלונה, אבל הוא עצמו חשש מהתפקיד שיועד לו במועדון, ופחד שייאלץ לשחק בברצלונה ב'. הוא העדיף לעשות צעד קדימה בקריירה האירופית, במדי קבוצה שתוכל לתת לו דקות באופן מיידי. בזלצבורג הוא יקבל את הבמה, כך שייתכן שזהו הצעד הנכון עבורו בשלב זה".

באוסטריה התגאו הבוקר ב"ניצחון" של זלצבורג ושל המנהל המקצועי כריסטוף פרוינד, שהקדים קבוצות בכירות רבות במאבק על גלוך. לפי האתר "קרונה", העובדה שפרוינד הגיע בעצמו לישראל כדי לצפות בגלוך ולסגור את העסקה, "מוכיחה כמה זלצבורג רצינית לגביו, וכמה היא מאמינה בו לא רק לטווח הארוך - אלא גם לטווח המיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully