וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך ימריא מחר. מכבי תל אביב רוצה 10 אחוזים ממכירה עתידית

24.1.2023 / 6:10

אחרי הניצחון על מכבי חיפה, מכבי תל אביב תשלים עם רד בול זלצבורג את עסקת העברתו של הקשר. הצהובים הציעו לקזז מיליון יורו מסעיף השחרור בתמורה לאחוזים עתידיים. קראנקה סחט מחמאות ושיבח את השחקנים בחדר ההלבשה: "ככה אתם נראים באימונים"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

מכבי תל אביב רוצה להותיר ברשותה 10 אחוז ממכירה עתידית של אוסקר גלוך ומוכנה לקזז מיליון יורו מדמי המכירה לרד בול זלצבורג. על פי סעיף השחרור של גלוך, מכבי תל אביב צריכה לקבל 7 מיליון יורו תמורתו מבלי שיישארו לה אחוזים ממכירה עתידית שלו. מכבי תל אביב מציעה לאוסטרים לשלם לה רק 6 מיליון יורו ובתמורה להשאיר ברשותה 10 אחוז שיוכלו להיות שווים בעתיד הרבה, אם גלוך יתפתח ברד בול ויימכר תמורת 20 מיליון יורו ואף יותר.

אף שברצלונה מאוד מתעניינת בגלוך לקיץ הקרוב, הוא לא אמור להתפתות והעסקה בין מכבי תל אביב לבין האוסטרים אמורה להיחתם היום. המנהל המקצועי של רד בול זלצבורג וראש מערך הסקאוטינג של המועדון נמצאים בישראל ואיתם גם שני סוכנים גרמניים שתיווכו בעסקה. כל הארבעה צפו אמש בניצחון על מכבי חיפה בבלומפילד והיום בצהריים, הם אמורים להיפגש עם ברק יצחקי כדי לחתום על העסקה. כבר מחר צפוי גלוך להמריא לזלצבורג כאשר האוסטרים כבר הכינו עבורו תוכנית מקצועית כדי לקדם אותו באלמנטים במשחק שלו, שלדעתם הוא יכול עוד להתקדם ולהשתפר בהם.

ערן זהבי: "היתה חסרה קצת רוח קבוצתית, עכשיו יש רוח חדשה"
מכבי תל אביב הביסה את מכבי חיפה 0:3 ופתחה את מאבק האליפות
כבר מחפשים את האוסקר הבא: מי יירש את אוסקר גלוך במכבי תל אביב?

אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תהנה מהפירות גם בעתיד? גלוך/ברני ארדוב

גלוך יצא מהמשחק בעקבות פציעה וכששכב על כר הדשא נאנק מכאבים, האוסטרים שישבו ביציע החסירו יותר מפעימה כמו גם משפחתו של הקשר שהייתה בהרכב מלא ביציע. אלא שאוסקר סבל רק מהתכווצות בשריר התאומים ובסיום המשחק בחדר ההלבשה הוא כבר רקד והשתולל עם כולם.

אחרי מכירת גלוך, תלך מכבי תל אביב על חמודי מכנעאן ממ.ס. אשדוד שיכול לשחק במגוון פוזיציות במגרש.

עוד בוואלה!

רגע לפני העסקה: אנשי רד בול זלצבורג הגיעו לצפות בגלוך

לכתבה המלאה
מוחמד כנעאן שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. דני מרון
האופציה המובילה. כנעאן/דני מרון

מאמן הקבוצה אייטור קראנקה שיבח את השחקנים בסיום ואמר להם: "מה שהראינו היום על הדשא זו תמונת מראה של האימונים שלנו בקרית שלום. הרצינות שבה התאמנתם, ניכרה היטב במשחק והניצחון הזה הוא לא של שחקן אחד אלא של כולם, כולל מי שישב על הספסל או ביציע".

קראנקה אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "מילת המפתח היא אמביציה. היתה לנו הרבה אמביציה היום. כשאתה במועדון כמו מכבי תל אביב, אתה חייב לשחק עם אמביציה".

אם במשחק הראשון שלו כמאמן הקבוצה מול מ.ס. אשדוד, קראנקה כמעט שלא נגע בקבוצה מאחר שלא היה לו זמן, בא לו המשחק בטדי בשבוע שעבר בו עשה המאמן כמה טעויות בבחירת השחקנים ובניהול המשחק. אמש ההכנה שלו, הבחירות שעשה והחילופים היו מושלמים. קראנקה החליט לשחק עם ארבעה בקו ההגנה ולהסיט את דור פרץ לקישור ליד דן גלזר. המהלך הזה היה מהלך מנצח מבחינת הבאסקי. הוא גם הצליח מאוד עם הבחירה בשחר פיבן לבלם ובמיוחד פגע בול עם פארפה גיאגון במקום גבי קניקובסקי. גיאגון נתן את המשחק הכי טוב שלו במדי מכבי תל אביב ואולי אפילו המשחק הכי טוב שלו בישראל.

פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המשחק הכי טוב שלו בישראל? גיאגון חוגג/ברני ארדוב

קראנקה נשאר צנוע בסיום ואמר: "מה שחשוב זה המשחק הבא. מחכה לנו דרבי בשבת, כך שיש לנו עוד הרבה מקום להשתפר כדי להיראות אפילו יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully