וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי זלצבורג צפו בגלוך, זהבי: "אסור לשים עליו תקרה"

23.1.2023 / 22:47

המנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד הגיע לבלומפילד. הכוכב הוותיק נפרד: "הוא יכול להגיע למועדונים הגדולים בעולם, כישרון על"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

על רקע מעברו הצפוי של אוסקר גלוך לליגה האוסטרית, הגיעו הערב (שני) נציגי רד בול זלצבורג, ובראשם המנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד, לאצטדיון בלומפילד כדי לחזות בקרוב ביהלום החדש שלהם, במה שאמור להיות משחק הפרידה שלו ממכבי תל אביב.

גם במשחק הפרידה שלו, גלוך קמצוץ מהפוטנציאל העצום שלו בבלומפילד, ושיחק תפקיד חשוב בהצגה הצהובה, שהסתיימה ב-0:3 על מכבי חיפה. בדקה ה-80 נפגע הקשר הצעיר ללא כדור ונשכב על הדשא למספר רגעים, לעיניהם של עשרות אלפי אוהדים מודאגים. אלא שבחלוף כדקה גלוך קם על הרגליים, הוחלף באבי ריקן והודה לקהל, כנראה בפעם האחרונה.

בסיום המשחק, נשאל אייטור קראנקה על עזיבתו הצפויה של גלוך והתעקש: "לא יודע אם זה היה המשחק האחרון שלו, מבחינתי הוא ישחק בשבת. לא יודע שום דבר על העברה שלו, היו לי דברים להכין לקראת המשחק ובזה התרכזתי".

זלצבורג נותנת לך כנפיים: אוסקר גלוך יילך בדרכם של הולאנד ומאנה?
גלוך רוצה מועדון שמשחק במפעל אירופי. הצעת אודינזה פחות מפתה
אפילו ברצלונה בתמונה: ההתעניינות בגלוך הגיעה לשיאה

נציגי רד בול זלצבורג. ברני ארדוב
פרוינד ואנשי זלצבורג צופים בגלוך/ברני ארדוב

עם השריקה לסיום, נשאל ערן זהבי על עזיבתו של גלוך ואמר: "גלוך התייעץ איתי כבר בשבוע שעבר. קשה מאוד להגיד לא, יודע באיזה רמה הוא ישחק, לאן הוא יכול להגיע משם. העברה כזו היא כבוד גדול למכבי תל אביב, תפתח דלת לצעירים אחרים. רוצים לקחת תארים, אבל גם לייצר שחקנים צעירים. נהיה מאושרים בשבילו, זה מגיע לו, הוא כישרון על ומקווה שימשיך לעבוד קשה מיום ליום. אם זה יהיה סופי, אהיה הכי מאושר בשבילו. אין לו תקרת זכוכית, אסור לשים לו ומאחל שלא ישים לעצמו, משם אפשר להגיע למועדונים הגדולים בעולם, יש לו את זה בגדול ונהיה מהאוהדים הגדולים שלו".

ביממה הקרובה אמורים נציגי זלצבורג לסגור עם ראשי הצהובים את העסקה. האוסטרים ישלמו 7 מיליון יורו - סעיף השחרור שנקבע כשגלוך האריך את חוזהו במכבי תל אביב, בעוד השחקן עצמו אמור לחתום לארבע שנים ולקבל כ-550 אלף יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully