וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "היתה חסרה קצת רוח קבוצתית, עכשיו יש רוח חדשה"

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 0:31

כוכב מכבי ת"א חגג את ה-0:3 על מכבי חיפה ("נותן לקבוצה ציון 10, לי 8") והילל את גיאגון: "טאלנט לא פחות גדול מגלוך". קראנקה: "יש פה אווירה מדהימה, נתחרה עד המחזור האחרון"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

מכבי תל אביב סיפקה הערב (שני) הצהרת כוונות של ממש, כשהביסה את מכבי חיפה 0:3 בבלומפילד וצימקה את הפער בפסגת הטבלה לחמש נקודות. כשהיא עם הגב אל הקיר ויודעת שהפסד ליריבה הגדולה ביותר שלה פחות או יותר יסגור את סיפור האליפות העונה, הציגה קבוצתו של אייטור קראנקה משחק אדיר והראתה שעוד מוקדם להספיד אותה. במשחק הפרידה שלו לפני המעבר לרד בול זלצבורג, הכין אוסקר גלוך את הראשון לפארפה גיאגון הנהדר (45), ערן זהבי הכפיל עם טיל אדיר (63), ואז השלים צמד (85) במפגן כוח שגם יכול היה להסתיים בתוצאה גבוהה הרבה יותר.

"מאוד מרוצה, לא בשבילי אלא בשביל השחקנים והקהל", סיכם אייטור קראנקרה. "האווירה בין השחקנים מדהימה, גם אלה שעל הספסל. גם לשחק באווירה הזאת זה מדהים. יודעים שעשינו משחק טוב, אבל יש עוד אחד בשבת. אם לא ננצח בשבת, לניצחון של היום לא תהיה משמעות"

על השיטה שלו אמר: "כשיהיו לי את השחקנים לכך, אשתמש בשיטה שלי. לא רציתי לשנות כשהגעתי, אבל עכשיו הגיע הזמן. היה לנו שבוע להתכונן והמשחק הזה שיקף את העבודה של השחקנים בכל השבוע. פארפה גיאגון היה מאוד טוב מאז שהגעתי. הוא השתפר מאוד".

המאמן הספרדי הוסיף ואמר: "ברגע שהגעתי היינו בפיגור שש, אמרתי שלא אכפת לי מהיריבות אלא מעצמנו. הדאגה שלי היא השיפור של הקבוצה. שלחנו מסר? המועדון הזה תמיד שולח מסרים שאנחנו צריכים להתחרות על כל התארים, נתחרה עד המחזור האחרון".

כבר מחפשים את האוסקר הבא: מי יירש את אוסקר גלוך במכבי תל אביב?
חלון ההעברות של ינואר: השינויים בסגלי קבוצות ליגת העל
עוז בילו הושאל מאשדוד לנתניה, גם מונטארי קמהאני בדרך

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה צהובה בבלומפילד/ברני ארדוב

כוכב המשחק ערן זהבי סיכם: "נותן לקבוצה ציון 10. לי? 8, 7 גם טוב. המשחק הכי טוב השנה. זה לא תמיד נראה לעין, אבל אני נותן מעצמי למען הקבוצה. שמח מאוד להבקיע, אבל הכי חשוב שהקבוצה נראתה פנטסטי היום. רצנו אחד בשביל השני, חילצנו כדורים, עשינו כל מה שהמאמן דרש".

על קראנקה: "אנחנו רק שבועיים ביחד, יש רוח חדשה ואנרגיות, כשיש מאמן חדש יש דרישות אחרות. זה הולך בכיוון חיובי. בשבוע שעבר לא יצאנו עם שלוש נקודות אבל ראינו רוח קבוצתית, זה היה חסר קצת ועכשיו זה חזק בגב שלנו. רוצים להמשיך קדימה, להראות את הרוח גם כשהיכולת פחות טובה. צמצמנו את הפער, אבל הכי חשוב להסתכל רק על עצמנו, לקחת כמה שיותר נקודות ובסוף נראה מי תסיים לפני מי בטבלה. מפה זה לא בשליטה שלנו".

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
מרגיש שינוי. זהבי/ברני ארדוב

על פארפה גיאגון אמר: "הוא לא פרויקט, הוא יכול לעשות כל דבר שהוא רוצה על המגרש. טאלנט לא פחות גדול מאוסקר, גם הוא צריך לעבוד קשה כל אימון ולשפר את הדברים שהוא קצת לוקה בהם. מה שהוא עשה היום על הדשא, אין מילים, רק שימשיך ככה".

זהבי נשאל כיצד עזיבתו של אוסקר גלוך תשפיע על מכבי תל אביב ואמר: "הוא יחסר לנו, אבל נצטרך להיות כ"כ חזקים בשביל להתגבר על כך דבר. הרוח הקבוצתית תצטרך לתת אקסטרה, אבל נתגבר על זה ונשמח אם הוא יצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully