וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו פירקה 0:4 את מילאן, נאפולי חוגגת עם יתרון 12 בפסגה

הביאנקוצ'לסטי עלו למקום השלישי עם הצגה מול האלופה. המוליכה עם יתרון עצום בדיוק באמצע העונה, בדרך לאליפות אחרי 33 שנה. אנגליה: ניוקאסל ניצחה 0:1 את סאות'המפטון בחצי גמר גביע הליגה

תקציר ניצחונה של לאציו 0:4 על מילאן/ספורט1

נאפולי יכולה להתחיל כבר בספירה לאחור לקראת האליפות השלישית בתולדותיה. מוליכת הסרייה A מחכה לסקודטו מאז שעשתה זאת לאחרונה ב-1990 עם דייגו מראדונה, וכעת כשהליגה האיטלקית בדיוק באמצע העונה - היא נהנית מיתרון 12 נקודות בפסגה. מי שקידם אותה הערב (שלישי) לעבר המטרה הוא המאמן לשעבר מאוריציו סארי, אחרי שלאציו שלו מחצה 0:4 את האלופה המכהנת מילאן שנמצאת במקום השני. לנאפולי 50 נקודות, למילאן 38 ולאציו מיד אחריה עם 37, כמו אינטר ורומא שנסוגה למקום החמישי.

בעונה שעברה צ'ירו אימובילה העניק ללאציו יתרון בדקה הרביעית באולימפיקו, אבל מילאן הפכה במחצית השנייה ל-1:2 והשיגה ניצחון חשוב בדרך לזכייה בתואר. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', זה שבישל לאימובילה במפגש הקודם, הוא זה שהרשית בדקה הרביעית, והפעם למילאן לא הייתה תשובה. האורחת איבדה את פיקאיו טומורי שנפצע ויצא בדקה ה-24, ובלעדיו הגיעה ההתפרקות. מתיאה זקאני הכפיל בדקה ה-33, לואיס אלברטו הספרדי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-67 ואחרי שמונה דקות הכין לפליפה אנדרסון, שפתח בשפיץ בהיעדרו של אימובילה הפצוע. לאציו השוותה בכך את ניצחון השיא שלה על מילאן, אותו השיגה לאחרונה בליגה בפברואר 1995, אז כיכבו ב-0:4 פיירלואיג'י קזיראגי וג'וזפה סיניורי.

סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' שחקן לאציו חוגג שער. רויטרס
חגג עם סרט הקפטן. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'/רויטרס

ניוקאסל בדרך לגמר גביע הליגה

העונה החלומית של ניוקאסל בליגה נמשכת גם בגביעים והערב הזברות עשו צעד גדול לקראת העפלה לגמר גביע הליגה עם 0:1 בחוץ על סאות'המפטון נועלת הטבלה במשחק הראשון מבין שניים. אדי האו לא עשה כמעט רוטציות ועלה בהרכב חזק מאוד ובדקה ה-73 איסק סידר לג'ואלינטון את ה-0:1. שער שוויון של אדם אמסטרונג מנגד נפסל בגלל נגיעת יד ודקה ה-86 סאות'המפטון איבדה גם את דויה צ'אלטה-צאר שספג צהוב שני. הקדושים ינסו לעשות מהפך בגומלין בשבוע הבא, כאשר המנצחת בסיכום המשחקים תפגוש את המנצחת בחצי הגמר השני בין מנצ'סטר יונייטד לנוטינגהאם.

עוד בוואלה!

3:3 אדיר בין יובנטוס לאטאלנטה, רומא ניצחה 0:2 בחוץ את ספציה

לכתבה המלאה

צפו בניצחון של ניוקאסל על סאות'המפטון

תקציר: סאות'המפטון - ניוקאסל 1:0/ספורט1
ג'ואלינטון חוגג ניוקאסל. רויטרס
שער אחד הספיק. ג'ואלינטון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully