וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3:3 אדיר בין יובנטוס לאטאלנטה, רומא ניצחה 0:2 בחוץ את ספציה

משחק הפכפך בטורינו הסתיים בחלוקת נקודות אחרי שלוקמן כבש ובישל, אבל כך גם די מריה שחילץ את קבוצתו מהפסד אחרי הפחתת 15 הנקודות. דיבאלה בישל פעמיים והג'אלורוסי כרגע במקום הרביעי

תקציר: יובנטוס - אטאלנטה 3:3/ספורט1

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם קרב אדיר בין יובנטוס לאטאלנטה, שבמפגש הפכפך נפרדו ב-3:3 יוצא מן הכלל. עוד קודם לכן רומא המתאוששת גברה 0:2 על ספציה, סמפדוריה בדרך לסרייה B אחרי הפסד ביתי 1:0 לאודינזה.

אנחל די מריה שחקן יובנטוס חוגג שער. Valerio Pennicino, GettyImages
די מריה בכושר מצוין, יובנטוס חילצה נקודה/GettyImages, Valerio Pennicino

יובנטוס - אטאלנטה 3:3

ביום שישי בערב החליט בית הדין באיטליה להפחית 15 נקודות ממאזנה של הגברת הזקנה בעקבות זיוף מסמכים, יובה כידוע כבר הודיעה כי היא מערערת על ההחלטה, אבל דרמה גדולה בגזרה שלה נרשמה גם הערב. נכון שקשה להתחרות במה שקרה בבית הדין, אבל אלו היו 90 דקות פשוט מטורפות של כדורגל, שלצערן של שתי הקבוצות הסתיימו בחלוקת נקודות בלבד.

לא רק הפחתת נקודות קשה ספגה יובנטוס לאחרונה, כי במחזור הקודם ביום שישי שעבר הושפלה 5:1 על ידי נאפולי. האוהדים אף קיבלו 15 אחוז הנחה במחיר הכרטיס למשחק לאור המצב, והשחקנים החזירו להם במלחמה יוצאת דופן ואמנם לא השיגו את שלוש הנקודות, אבל הראו המון אופי כשפעמיים יצאו מפיגור.

אדמולה לוקמן העלה את אטאלנטה ליתרון כבר בדקה הרביעית כשניצל סגירה רעה של וויצ'ך שצ'סני, אבל אנחל די מריה שממשיך את היכולת שאותה הציג במונדיאל בקטאר, כבש בדקה ה-25 בפנדל ובחלוף תשע דקות ארקדיוש מיליק השלים מהפך ויובנטוס ירדה למחצית ביתרון 1:2.

כמו בפתיחה, אטאלנטה שוב עלתה לדשא בסערה והמגן יואקים מיילה איזן ל-2:2 בדקה הראשונה של המחצית השנייה, והמהפך השני במשחק הושג כאשר לוקמן השלים צמד בדקה ה-53. המילה האחרונה הייתה של די מריה הלוהט, שהוסיף בישול חכם לדנילו שירה כדור חופשי לרשת ובדקה ה-65 קבע את תוצאת המשחק. אטאלנטה יכולה להתעודד מכך שכבשה שלושה שערים בטורינו אחרי השמינייה מול סלרניטנה במחזור הקודם והחמישייה בגביע נגד ספציה, לצערה זה לא הספיק לה כדי להיצמד לאינטר הרביעית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו: דיבאלה בישל פעמיים, רומא עצרה את ספציה

תקציר: ספציה - רומא 2:0/ספורט1

ספציה - רומא 2:0

פאולו דיבאלה כבש את שלושת השערים האחרונים של הג'אלורוסי והפעם השפיע עם שני בישולים. בהיעדרו של ניקולו זאניולו, שגם עשוי לעזוב בקרוב, הארגנטינאי ניהל את העניינים ובדקה ה-45 הכין במתפרצת לסטפן אל שעראווי שגלגל פנימה. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, דיבאלה חטף כדור ושלח את טמי אברהם שהשחיל בין רגליו של הבלם מתיאה קלדארה והבקיע את החמישי שלו העונה בליגה. רומא לפחות זמנית במקום הרביעי, ספציה נעצרת אחרי חמישה משחקים ללא הפסד.

פאולו דיבאלה עם טמי אברהם שחקני רומא. Gabriele Maltinti, GettyImages
הפעם בתפקיד השף. פאולו דיבאלה עם טמי אברהם/GettyImages, Gabriele Maltinti

משחקים נוספים

סמפדוריה - אודינזה 1:0
לאודינזה: קינגסלי אהיזיבה (88)

מונצה - ססואולו 1:1
למונצה: ג'אנלוקה קפרארי (60). לססואולו: ג'אן מרקו פרארי (13)

שאר משחקי המחזור ה-19 באיטליה:

בולוניה - קרמונזה (שני, 19:30, ספורט2)
אינטר - אמפולי (שני, 21:45, ספורט2)
לאציו - מילאן (שלישי, 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully