וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אותו שחקן: פריז סן ז'רמן מודאגת מאוד ממצבו של ניימאר

הדעיכה ביכולת אחרי המונדיאל והפציעה שספג במהלכו יוצרים חוסר שקט גדול במועדון בנוגע לברזילאי, כך נכתב ב"ל'אקיפ"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 22.1/ספורט1

פתיחת העונה האדירה שרשם ניימאר לפני חודשים ספורים מרגישה היום כאילו קרתה לפני שנים. 11 שערים כבש הברזילאי לצד 9 בישולים עד פגרת המונדיאל, אלא שהכישלון המהדהד שלו ושל נבחרתו בקטאר, והפציעה בקרסול שספג באותו טורניר, הביאו לכך שאחרי הפגרה הוא פשוט לא אותו שחקן. כל זה מדאיג באופן טבעי למדי את אנשי פריז סן ז'רמן, כפי שנכתב הלילה (בין שבת לראשון) ב"ל'אקיפ" הצרפתי.

מאז שחזר, ניימאר היה מעורב רק בשער אחד כשבישל נגד שטרסבורג, אך גם ספג כרטיס אדום שערורייתי למדי באותו משחק. מאז הוא לא תרם מבחינה סטטיסטית ואפילו במשחק הראווה נגד כוכבי הליגה הסעודית ביום חמישי האחרון הוא אכזב, עם החמצת פנדל שגררה ביקורות קשות נגדו. בינתיים, פריז סן ז'רמן נחלה כבר שני הפסדים מאז הפגרה - דבר שלא קרה לה כלל עד המונדיאל.

מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה מחבק את ניימאר. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
פריז סן ז'רמן מודאגת. גאלטייה מחבק את ניימאר/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

בצרפת מספרים כי המאמן כריסטוף גאלטייה ואנשי המועדון "אמנם משדרים רוגע בנושא הזה אל מול התקשורת, אבל מאחורי הקלעים קיימת דאגה גדולה".

עוד נטען כי בקרב אנשי פריז מוטרדים מאוד ממצב הקרסול וחוששים כי הזריקות הרבות שקיבל השחקן כדי לעמוד לרשות נבחרתו במהלך המונדיאל גורמות כעת לנסיגה בהחלמה מהפציעה, כל זאת כאשר בעוד פחות מחודש מחכה לקבוצה מפגש קשה ביותר עם באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות. עם זאת, בעיר האורות מקווים כי הברזילאי דווקא ייקח את אותו משחק כהזדמנות לחזור ליכולת שהציג לפני הפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully