וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה: "עדיין לא עיכלתי את ההפסד בגמר. מרטינס? לא מבזבז אנרגיות"

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 8:57

בזמן שניימאר המתוסכל ספג שני צהובים תוך 2 דקות, אמבפה נשאר "המושיע" וענה באצילות לשאלות על מסי והארגנטינאים, הפרעוש עדיין "מחובר" וחכימי מפרגן לכוכב. וניימאר? אפילו גאלטייה מודה: הוא באמת צלל ברחבה

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 29.12/ספורט1

אחרי המונדיאל היו סימני שאלה לגבי כדורגלנים רבים בנוגע ליכולת שלם לחזור לליגות המקומיות אחרי נפילת המתח בתום הטורניר היוקרתי בקטאר - בין אם הם הצליחו בו או התאכזבו. אתמול (רביעי) בצרפת קיבלנו תשובה ראשונית די מעניינת: ניימאר, שסיים את המונדיאל עם לב שבור, המשיך לסבול גם בליגה הצרפתית ממפח נפש כשהורחק אחרי שספג שני כרטיסים צהובים; ואילו קיליאן אמבפה, מלך שערי הטורניר ואחד הכוכבים הגדולים שלו, המשיך בווינריות ובדומיננטיות שלו כאשר כבש בדקה ה-96 בפנדל את שער הניצחון שהעניק לאלופת צרפת 1:2 קשה על שטרסבורג.

ניימאר מתווכח עם השופט אחרי שהורחק במדי פריז סן ז'רמן. JULIEN DE ROSA/AFP, GettyImages
כמה תסכול. ניימאר/GettyImages, JULIEN DE ROSA/AFP
קיליאן אמבפה חוגג שער ניצחון לצד סרחיו ראמוס, אשרף חכימי, שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
ממשיך להישאר סקורר. אמבפה/רויטרס

עבור ניימאר זו הייתה הרחקה מתסכלת במיוחד, אחרי שלתחושתו הוכשל ברחבה, אבל השופט ראה התחזות והעניק לו כרטיס צהוב שני, די משפיל ומביך. הברזילאי, שספג שני צהובים תוך שתי דקות, הורחק בפעם החמישית מאז 2017/18, ועל פי "לאקיפ", אף שחקן בצרפת לא ספג כמות כזאת של אדומים בתקופה הזאת. בנוסף, ניימאר עזב את המגרש לפני סיום המשחק ולא נשאר לצפות בסיומת הדרמטית, ויחמיץ את המשחק הבא של קבוצתו, מול לאנס ביום ראשון.

אגב, מי שכן צפה במשחק הוא ליאו מסי, כך לפחות על פי הסטורי באינסטגרם שלו, שבו הראה את עצמו צופה בטלוויזיה בקבוצה שלו, בימיו האחרונים בחופשה בארגנטינה. האווירה החיובית בפ.ס.ז' התבטאה גם במחווה היפה של אשרף חכימי: אחרי שאמבפה כבש הוא הוריד חולצה בחגיגות, חכימי אסף את החחולצה ורץ לחגוג עם יריבו - והניף את חולצתו בגאווה.

ואיך אמבפה יוכל לשחק לצד ליאו מסי, אחרי הגמר הבלתי נשכח של המונדיאל והמתיחות שהתפתחה בין צרפת לארגנטינה והקטילות של הארגנטינאים על אמבפה? הכוכב הצרפתי נשאל על זה אחרי המשחק, וענה באצילות: "דיברתי עם מסי אחרי המשחק ובירכתי אותו על הזכייה, עבורו זה היה תואר שהוא חיפש וחיכה לו כל החיים. גם עבורי, אבל הפסדתי. החגיגות? אני תמיד מנסה להיות הוגן, והחגיגות האלה הן לא הבעה שלי, אני לא מבזבז אנרגיות על דברים שכאלה".

קיליאן אמבפה התפנה לאחר המשחק להתייחס לאירועי המונדיאל והתייחס לעובדה שהוא חזר כל כך מהר להרכב: "המסר הוא פשוט: זה היה כדי להראות שלא משנה מה קורה עם הנבחרת הלאומית, פריז סן ז'רמן זה דבר נפרד ואני נחוש להביא כל תואר אפשרי לבירה".

על ההפסד הכואב של צרפת בגמר לארגנטינה: "עדיין לא עיכלתי את זה. אבל כמו שאמרתי למאמן ולחברים שלי בחדר ההלבשה, אין סיבה שהמועדון שלי ישלם את המחיר על ההפסד עם הנבחרת, אלו שתי קבוצות שונות".

כריטוף גאלטייה, מאמן פ.ס.ז', נשאל האם לדעתו הגיע לניימאר להיות מורחק וענה: "בצהוב השני אני מודה שהייתה צלילה. אבל בצהוב הראשון הוא גם חטף קשה בפרצוף". לדבריו, "לא היה לנו משחק גדול, אבל השחקנים שלי לא ויתרו, גם כשהיינו 10 מול 11, וזה מספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully