וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-96: אמבפה העניק ניצחון לפ.ס.ז' בפנדל, ניימאר הורחק

החלוץ הצרפתי דייק בתוספת הזמן. קודם לכן, מרקיניוס העלה את פריז ליתרון (14) והשווה בשער עצמי (51) לזכות שטרסבורג. החלוץ הברזילאי ראה צהוב שני לאחר התחזות ברחבה. אליאס בן סגיר בן ה-17 כבש צמד וסידר למונאקו ניצחון בבכורה שלו בליגה

עשרה ימים אחרי שהנבחרת המקומית הפכה מאלופה לסגנית אלופת העולם, הליגה הצרפתית חזרה הערב (רביעי) מפגרת המונדיאל עם המחזור ה-16, כאשר במוקד המפגש של האלופה פריז סן ז'רמן נגד שטרסבורג הסתיים בניצחון דרמטי של המארחת בעשרה שחקנים, לאחר הרחקתו של ניימאר. עוד קודם לכן, אליאס בן סגיר בן ה-17 ממונאקו גנב את הצמד בהופעתו הראשונה בליגה וסידר לקבוצתו 2:3 על אוקזר.

ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
חזרה קשה לפריז. ניימאר/רויטרס

פריז סן ז'רמן - שטרסבורג 1:2

פריז סן ז'רמן הגדילה זמנית את הפער מפסגה מלאנס לשמונה נקודות, כשאר היא רשמה את ניצחונה השישי ברציפות בליגה במשחק מול שטרסבורג מתחתית הליגה הצרפתית. עדיין ללא ליאונל מסי, אך עם ניימאר שהורחק במחצית השנייה בעקבות התחזות, וקיליאן אמבפה בהרכב, אלופת צרפת הסתבכה מול הקבוצה מהמקום ה-19, אבל ידעה להתאושש בתוספת הזמן. עוד לפני שריקת הפתיחה, בפריז הודיעו על הארכת חוזהו של מרקו וראטי עד 2026, בכך הקשר האיטלקי צפוי להשלים 14 שנים באלופת צרפת.

כבר בפתיחת המשחק הלחץ של הקבוצה הביתית הורגש היטב, ובדקה ה-14 כדור חופשי של ניימאר מצא את ראשו של מרקיניוס, והקפטן של פריז נגח פנימה את שער היתרון. בדקה ה-30 קווין גמיירו, אקס פ.ס.ז' היה קרוב להשוות, אך ג'יג'י דונארומה מתח את גופו והדף מקרוב את הניסיון של החלוץ הצרפתי. בדקה ה-51 איבוד כדור של וראטי הגיעה לתומאסון שמסר כדור רוחב שפגע במרקיניוס ונכנס לרשת של פריז בדרך לשוויון מפתיע. בדקה ה-63 ניימאר השאיר את פריז בעשרה שחקנים לאחר שראה כרטיס צהוב שני בעקבות התחזות שלו ברחבה. הקבוצה הביתית המשיכה ללחוץ, אבל התקשתה בעשרה שחקנים עד תוספת הזמן של המשחק. אמבפה חדר לרחבת שטרסבורג, הוכשל וקיבל פנדל. מרקיניוס שכבש בהמשך המהלך התלונן לשופט, אך הצרפתי ניגש כבר לנקודה הלבנה וכבש שער ניצחון דרמטי במיוחד. שלוש נקודות יקרות בעשרה שחקנים לקבוצה מעיר האורות.

מרקיניוס, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
העלה את פריז ליתרון מוקדם. מרקיניוס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 14: גול! כדור חופשי של ניימאר מצא את ראשו של מרקיניוס, והבלם הברזילאי נגח פנימה את הראשון של אלופת צרפת. 0:1 לפריז סן ז'רמן!

דקה 25: טעות בהגנת שטרסבורג הציבה את אמבפה מול סלס שהדף נהדר לקרן.

דקה 30: קווין גמיירו קיבל כדור רוחב נפלא, אבל דונארומה מתח את הגוף ועצר מקרוב את המצב הטוב ביותר עד כה של האורחת.

דקה 42: פרצ'יץ' השתחרר למצב בעיטה מחוץ לרחבה של דונארומה, הכדור חלף ליד העמוד של השוער האיטלקי.

דקה 51: גול! איבוד כדור של וראטי הגיעה לתומאסון שמסר כדור רוחב, אבל זה פגע במרקיניוס, שינה את הכיוון ונכנס פנימה. 1:1 בפריז!

דקה 54: מסירת עומק נפלאה של ניימאר מצאה את אמבפה, אבל זה היה שוב סלס שעצר את הצרפתי.

דקה 63: כרטיס אדום! ניימאר צלל ברחבת שטרסבורג, ראה צהוב שני מהשופט והורחק. פריז סן ז'רמן נותרה בעשרה שחקנים!

דקה 90+6: גול! אמבפה הוכשל ברחבה בתוספת הזמן, ועל אף שמרקיניוס כבש בהמשך המהלך, השופט כבר שרק לעבירה. הצרפתי ניגש לנקודה הלבנה והעניק את הניצחון לפריז! 1:2 דרמטי במיוחד!

שחקני שטרסבורג חוגגים. רויטרס
ידעו להשוות בזמן. שחקני שטרסבורג/רויטרס
אליאס בן סגיר, שחקן מונאקו. JEFF PACHOUD/AFP, GettyImages
הכוכב הבא? בן סגיר/GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP

אוקזר - מונאקו 3:2

תזכרו את השם - אליאס בן סגיר. שחקנה בן ה-17 קיבל עד הערב בקבוצה הבוגרת רק דקת משחק אחת בליגה האירופית, הערב הוא נכנס במחצית להופעת הבכורה בליגה ועשה את ההבדל.

המארחת עלתה ליתרון מפנדל של אמבייה ניאנג (30), ויסאם בן ידר איזן מהנקודה הלבנה רגע לפני המחצית (45+3), וילד הפלא החדש של הקבוצה מהנסיכות נכנס כמחליף והשלים מהפך בדקה ה-58. שער עצמי של שחקן נבחרת צרפת יוסוף פופאנה קבע 2:2, אך המילה האחרונה הייתה של בן סגיר, שסיפק רגע של קסם עם בעיטה עוצמתית שקבעה 2:3 בדקה ה-85.

שחקן אז'קסיו יוסף בלאילי מול שחקן אנז'ה פאריד אל מלאלי. Pascal POCHARD-CASABIANCA / AFP, GettyImages
הבקיע וסיבך את אנז'ה. בלאילי מול אל מלאלי/GettyImages, Pascal POCHARD-CASABIANCA / AFP

אז'קסיו - אנז'ה 0:1

שניים מכוכבי האורחת, אזדין אונאחי וסופיאן בופאל, עדיין לא חזרו מהפגרה אחרי המסע ההיסטורי עם נבחרת מרוקו לחצי גמר המונדיאל, וקבוצתם הסתבכה עם עוד הפסד שהותיר אותה במקום האחרון ועם שמונה נקודות בלבד מ-16 משחקים. פנדל מוצלח של יוסף בלאילי בדקה ה-40 היה השער היחיד בהתמודדות, שגם העלה את המנצחת מעל הקו האדום.

משחקים נוספים

טרואה - נאנט 0:0

קלרמון - ליל 2:0
לליל: אנחל גומס (68 בפנדל), מוחמד באיו (90+4).

ברסט - ליון 4:2
לברסט: מתיאס פריירה לאז' (29), סטיב מוני (72). לליון: מקסנס קאקרה (21), ריאן שרקי (32), אלכסנדר לאקאזט (35 בפנדל), טטה (49).

משחקי יום חמישי בליגה הצרפתית

לוריין - מונפלייה
ריימס - ראן
מארסיי - טולוז
ניס - לאנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully