וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלא הלך לו עם צ'לסי: המיליארדר שרוצה לרכוש את מנצ'סטר יונייטד

סר ג'ים רטקליף, אחד האנשים העשירים בממלכה ומי שידוע כאוהד השדים האדומים, אישר רשמית כי הוא מעוניין לקנות את המועדון. אשתקד ניסה לרכוש את הבלוז

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על מנצ'סטר סיטי בדרבי/ספורט1

סר ג'ים רטקליף, אחד האנשים העשירים ביותר בממלכה הבריטית, אישר הערב (שלישי) את הפרסום בטיימס שעמו יישרו קו גם יתר כלי התקשורת באנגליה, לפיו הוא מעוניין לרכוש את מנצ'סטר יונייטד שעומדת למכירה מאז חודש אוגוסט האחרון, אז הודיעה משפחת גלייזר המחזיקה בבעלות כיום כי היא מוכנה להקשיב להצעות אחרי 17 שנים בראשות המועדון.

רצונו של רטקליף לרכוש את מנצ'סטר יונייטד לא היה בגדר סוד גם לפני כן, שכן המיליארדר בן ה-70 ידוע כמי שאהד את הקבוצה בילדותו וככל הנראה ממשיך לאהוד אותה גם היום. את התעניינותו ברכישה אישר באמצעות מערך הדוברות של חברת INEOS שבבעלותו, שמסרה: "נכנסנו באופן רשמי לתהליך".

אם השם רטקליף מצלצל לכם מוכר בהקשר של ספורט, זה כנראה בגלל שרק לפני מספר חודשים הוא ניסה לקנות צ'לסי כשהבלוז עמדו למכירה בעקבות הסנקציות שהטילה בריטניה על רומן אברמוביץ'. בסופו של דבר, כידוע, טוד בולי היה זה שרכש את המועדון הלונדוני וניצח במרוץ בין השאר את רטקליף, שעל פי הדיווחים הציע בזמנו סכום של 4.25 מיליארד ליש"ט.

ג'ים רטקליף בעלי ניס. רויטרס
ג'ים רטקליף בעלי ניס/רויטרס

בבעלותו של רטקליף נמצאים מספר נכסים נוספים בעולם הספורט: קבוצת הכדורגל הצרפתית ניס, קבוצת רוכבי האופניים INEOS גרניידיירס וקבוצת הכדורגל לוזאן מהליגה השוויצרית הבכירה.

בנוסף לרטקליף, גם שר הספורט של ערב הסעודית, הנסיך עבדולזיז בן טורקי אל-פייסל, אישר בעבר כי גם הוא מעוניין להשתלט על מנצ'סטר יונייטד, וענקית הטכנולוגיה "אפל" נמצאת אף היא בין המעוניינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully