וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישת צ'לסי על ידי טוד בולי אושרה על ידי הפרמיירליג

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 21:18

אחרי שבפורטוגל אישרו את העסקה ואברמוביץ' הבטיח לממשלת אנגליה שהוא לא ירוויח ממנה, הבלוז עוברים לבעלות האמריקאי. כעת חסר רק אישור הממשלה

תקציר: צ'לסי - לסטר 1:1/ספורט1

עסקת הרכישה של צ'לסי על ידי המיליארדר האמריקאי טוד בולי קיבלה הערב (שלישי) אישור הכרחי נוסף לפני שתהפוך לרשמית וסופית, כאשר ראשי הפרמיירליג הבהירו בהודעה לתקשורת על כך שהם מאשרים את העברת הבעלות מידיו של רומן אברמוביץ' לאלו של האמריקאי ושותפיו.

כבר אתמול פורסם באנגליה על כך שהממשלה קרובה לאשר את הפרטים האחרונים ולתת אור ירוק למהלך, זאת לאחר שאחד המכשולים בדרך לחתימה היה התעקשות הרשויות על כך שהבעלים הנוכחי רומן אברמוביץ' לא ירוויח אגורה מהמכירה. כעת, כשהדברים הוסדרו וגם ניתן אישורה של הפרמיירליג למהלך, חסר רק אישור הממשלה, שלא צפויה להערים קשיים ובקרוב מאוד לבולי ולמשקיעים שאיתו יהיו את כל האישורים הנדרשים.

בדיווח אתמול הוסבר כי אחד הצעדים שהיו צריכים להתצבע לקראת קבלת האישור מהממשלה קשור לעובדה שאברמוביץ' מחזיק בדרכון פורטוגלי, משמע שגם השלטון בפורטוגל צריך היה לאשר את העסקה, ומסתמן כי כל המסמכים וההוכחות לשם כך נמסרו לגורמים הרלוונטיים.

באשר לאברמוביץ', בממלכה טוענים כי האוליגרך הרוסי הבטיח לממשלת אנגליה שהעסקה לא תניב לו הכנסה כספית, מה שלא היה פשוט בשל מבנה הבעלות המסובך בצ'לסי. כידוע, בולי צפוי לשלם 2.5 מיליארד ליש"ט עבור רכישת הבלוז, ובנוסף התחייב להשקיע 1.75 מיליארד נוספים בתחזוקת המועדון כחלק מההסכם.

רומן אברמוביץ' הבעלים של צ'לסי. GettyImages
לא ירוויח מהמכירה. רומן אברמוביץ'/GettyImages

המגעים למכירת המועדון הלונדוני צברו תאוצה באחרונה, עקב העובדה שצ'לסי קיבלה רישיון לפעול תחת שליטתו של אברמוביץ' עד ה-31 במאי. כמו כן, ההתאחדות האנגלית נדרשת לרשום קבוצות למפעלי אופ"א עד תחילת יוני, בעוד הפרמיירליג צריכה לאשר את המשתתפות עד ה-9 ביוני - אישורים שכעת יקבל המועדון ללא קושי מצד ראשי הענף בממלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully