וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת גלייזר תהיה מוכנה למכור את יונייטד, ג'ים רטקליף אישר: אשמח לרכוש

ב"אינדפנדנט" נטען כי מכירת צ'לסי שינתה את עמדת הבעלים ויש כבר מועמדים פוטנציאליים, המוביל שבהם הוא בעלי ניס. דיווח: טן האח יבצע זעזוע ראשון נגד ליברפול ויספסל את מגווייר

תקציר ניצחונה של ברנטפורד 0:4 על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

סופו של עידן משפחת גלייזר במנצ'סטר יונייטד מתחיל להיראות באופק, כך לפחות על פי פרסום היום (רביעי) ב"אינדפנדנט". בכלי התקשורת האנגלי נכתב כי בניגוד לעבר, מסתמן כי הבעלים פתוחים למכירת המועדון ואף הציבו תג מחיר - שישה מיליארד דולר - כאשר לפחות שלושה רוכשים פוטנציאליים ערכו פגישות בנושא, לאור התגברות התחושה ש"עסקת המאה עשויה להתממש".

לפי הדיווח, רכישת צ'לסי על ידי טוד בולי נמנית בין הסיבות לשינוי העמדה של הגלייזרים בנוגע למכירה, שכן המחיר בו הועברו הבלוז לידיו של האמריקאי (5.24 מיליארד יורו) חרף העובדה שרומן אברמוביץ' היה מוכרח למכור את המועדון, גרם לבעלי מנצ'סטר יונייטד להאמין כי ביכולתם לגרוף לכל הפחות את הסכום שצוין בפסקה הקודמת, במה שיהווה רווח עצום ביחס למחיר בו קנו את יונייטד ב-2005: 790 מיליון ליש"ט.

סר ג'ים ראטקליף, הבעלים של ניס הצרפתית ומי שהוזכר כאחד המועמדים לרכוש את צ'לסי לפני שבולי עשה זאת, סומן כעת ב"אינדפנדנט" כמועמד הסביר ביותר לקנות את מנצ'סטר יונייטד, כאשר כניסתו לתחרות על צ'לסי בחודשים האחרונים פורשה באנגליה כמהלך שנועד להעביר מסר דווקא למשפחת גלייזר. גם משפחת ריקטס, שניסתה בעצמה להשתלט על הבלוז עד שהדלפות שחשפו נטיות אנטי-מוסלמיות מצדה פגעו בשאיפות אלו, צוינה גם היא כמועמדת לרכוש את השדים האדומים.

"אם המועדון למכירה, הוא בהחלט רוכש פוטנציאלי", אמר דוברו של איש העסקים, שהונו מוערך ב-21 מיליארד ליש"ט. "אם משהו כזה יהיה אפשרי, נרצה להיות חלק מהבעלות לטווח ארוך. זה לא עניין של כסף, ג'ים יודע כמה חשובה יונייטד לעיר מנצ'סטר, והוא מרגיש שזה הרגע הנכון להתחלה חדשה".


במקביל, חשוב להדגיש כי לפי הדיווח, אם וכאשר הגלייזרים יסכימו למכור, יידרשו בין 12 ל-24 חודשים להשלמת עסקה שכזו. בדיקת נאותות לארגון כמו מנצ'סטר יונייטד תיקח חצי שנה, כיוון שבניגוד לסיטואציה של אברמוביץ' וצ'לסי, אין כאן פקטור של מתיחות גאופוליטית שמחייב מכירה בהקדם.

אוהדי מנצ'סטר יונייטד מוחים נגד האחים גלייזר, בעלי המועדון. IAN KINGTON/AFP, GettyImages
אוהדי מנצ'סטר יונייטד מוחים נגד האחים גלייזר במשחק האחרון/GettyImages, IAN KINGTON/AFP

בינתיים, אריק טן האח שוקל זעזועים משמעותיים בהרכב מנצ'סטר יונייטד כבר במחזור הקרוב, כאשר ביום שני בתיאטרון החלומות תתארח ליברפול - קרב בין שתיים מהיריבות המושבעות ביותר ושבאופן נדיר עדיין ללא ניצחון ליגה גם בתום שני מחזורים.

בשבוע האחרון דיווחו כלי התקשורת באנגליה שטן האח ונציגיו הופתעו קשות מהתנהלות המועדון בחלון ההעברות, טענו שהובטחו לו תקציבים וכלים משמעותיים הרבה יותר לחיזוק הסגל, אבל היום פרסם עיתונאי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", סמואל לקהארסט, שהמאמן ההולנדי שוקל לבצע זעזוע ראשון בסגל הקיים על ידי הורדת הקפטן הארי מגווייר לספסל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הארי מגווייר שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
צפוי לרדת לספסל כבר במחזור השלישי. מגווייר/רויטרס

מגווייר פתח בשני מחזורי פתיחת העונה בהם מנצ'סטר יונייטד הובכה בביתה כשהפסידה 2:1 לברייטון והושפלה כהוגן ב-4:0 לברנטפורד, משחק בו נקלעה לפיגור של ארבעה שערים כבר בחלוף 35 דקות משריקת הפתיחה ובמחצית טן האח החליף דווקא את ליסנדרו מרטינס והותיר את מגווייר על כר הדשא. מי שעלה במחצית במקום הבלם הארגנטינאי היה רפאל וראן, שכעת מועמד לפתוח לצד מרטינס מול המייטי רדס.

נזכיר כי מגווייר סופסל בעונה שעברה על ידי רלף רנגניק, מי שמונה למאמן הזמני של הקבוצה ועזב אותה עם סיום העונה, אלא שטן האח בחר להשאיר את סרט הקפטן אצל בלם נבחרת אנגליה ועד כה גם נתן לו את הקרדיט בהרכב.

בנוסף לכך, פרסם לקהארסט כי גורמים במנצ'סטר יונייטד טענו שבקרב שחקני הקבוצה ישנה התחושה שהשיטה של טן האח לא מתאימה למערך הכישורים שלהם, ושהם מעדיפים שהקבוצה תעבור לסגנון פשוט הרבה יותר מול ליברפול בשבוע הבא. כזכור, בעונה שעברה ליברפול הביסה את מנצ'סטר יונייטד 0:5 באולד טראפורד ו-0:4 באנפילד, כך שלשחקני השדים האדומים יש סיבה לדאגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully