וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה גם מתרגל שלושה בלמים. חוזז במקום דוידזאדה

14.1.2023 / 21:40

המאמן החדש של מכבי תל אביב ניסה שני מערכים באימונים האחרונים, אך צפוי להמשיך מול בית"ר עם השיטה של קודמו איביץ'. לוקאסן חוזר ומקומו מובטח, חוזז זוכה לעדיפות בקו השמאלי, התלבטות לגבי דור פרץ. 7,000 כרטיסים כבר נמכרו לטדי, עוד 1,000 הופשרו

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

למרות שהוא מתרגל שני מערכים באימונים האחרונים בקרית שלום, אייטור קראנקה צפוי להמשיך גם מחרתיים בטדי במערך של שלושה בלמים. מאמן מכבי תל אביב, שקיבל את הקבוצה כשהיא משחקת רק במערך אחד מפתיחת העונה עם ולאדן איביץ' ובמרכזו שלושה בלמים, פתח כך במשחקו הראשון כמאמן מול מ.ס. אשדוד בשבת שעברה וכמו שהדברים נראים, הוא ימשיך כך גם מול בית"ר ירושלים ביום שני (20:30).

שלושת הבלמים שמקבלים כרגע עדיפות הם ניר ביטון, דריק לוקאסן ואנריק סבוריט. לוקאסן לא שיחק מול מ.ס. אשדוד בגלל ריצוי עונש בגין צהובים, אבל מקומו מובטח מחרתיים במרכז ההגנה.

בפורטוגל טענו: בנפיקה פנתה לגבי גלוך, גם ריאל וסיטי עוקבות
שרון תמם: "האוהדים איתנו. מכבי תל אביב לא מועדון גזעני"
קרסנודאר התחייבה לשלם למכבי תל אביב 750 אלף יורו על איביץ'

דריק לוקאסן שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לגביו אין התלבטות. דריק לוקאסן/אריאל שלום

מכבי תל אביב תחסר את אופיר דוידזאדה הפצוע בברכו ומי שאמור למלא את מקומו כקיצוני על הקו השמאלי הוא מתן חוזז. לקראנקה יש כמה אופציות, כולל יונתן כהן, אבל נראה שהוא יעדיף לבסוף את חוזז.

דור פרץ, שלא שותף במשחק האחרון מול מ.ס. אשדוד כדי להישמר מצהוב חמישי שהיה מונע ממנו לשחק מול מכבי חיפה במחזור הבא, עדיין לא חוזר אוטומטית להרכב מול בית"ר ירושלים ונראה שקראנקה עוד שוקל מה יהיה נכון עבור הקבוצה. אוסקר גלוך שנעדר מהמשחק בגלל מחלה, אמור לפתוח מאחורי ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'.

7,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק לטובת אוהדי מכבי תל אביב ולאור הביקוש הגדול מצד אוהדי הקבוצה הסכימה בית"ר ירושלים להפשיר 1,000 כרטיסים נוספים ביציע הדרומי, אותם ניתן יהיה לרכוש החל מהערב באתר של משרד הכרטיסים "לאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully