וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוצצות: אטאלנטה רמסה את סלרניטנה 2:8 והתקרבה לטופ 4

הקבוצה מברגמו כבשה שמינייה ראשונה אי פעם בליגה עם שבעה כובשים שונים, כשלוקמן היחיד שכובש צמד. צמד לדיבאלה ב-0:2 של רומא על פיורנטינה, זקאני ופליפה אנדרסון העניקו ללאציו 0:2 והעמיקו את המשבר בססואולו

תקציר: רומא - פיורנטינה 0:2/ספורט1

המחזור ה-18 באיטליה נמשך היום (ראשון), תחילה עם משחק הצהריים בו לאציו גברה על ססואולו 0:2 בחוץ. לאחר מכן אטאלנטה התפוצצה על סלרניטנה עם 2:8 מטורף, והערב ננעל עם 0:2 של רומא על 10 שחקני פיורנטינה מצמד של פאולו דיבאלה.

שחקן לאציו, מתיאה זקאני, כובש בפנדל. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
זקאני עם הראשון של לאציו מהנקודה הלבנה/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

ססואולו - לאציו 2:0

הקבוצה של מאוריציו סארי התאוששה מהרצף השלילי ובעזרת ניצחון לא קל הצליחה לצמק את הפער מהמקום הרביעי בחזרה לשלוש נקודות. מתיאה זקאני כבש בפנדל (45+3) אחרי שבדיקת VAR זיהתה נגיעת יד בתוך הרחבה ופליפה אנדרסון חתם בדקה ה-94. לאציו חזרה לנצח ברג'ו אמיליה אחרי שהפסידה בשני הביקורים הקודמים שם, אבל סיימה מודאגת אחרי שצ'ירו אימובילה נפצע והוחלף כבר בדקה ה-15. ססואולו עם הפסד שישי בשבעת המשחקים האחרונים ונקודה אחת מ-21 האחרונות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אדמולה לוקמן אטאלנטה חגיגות. GettyImages
התפוצצות. לוקמן חוגג עם החבר'ה/GettyImages

אטאלנטה - סלרניטנה 2:8

אטאלנטה היתה רגילה לכבוש חמישיות ושישיות בשנים היפות שלה, שהיו ממש לא מזמן. אבל שמינייה בליגה היא לא כבשה מעולם, עד היום. זה התחיל עם שער של ג'רמי בוגה כבר בדקה החמישית. בולאי דיה השווה כעבור חמש דקות בלבד, אבל אז החל ה"טבח". אדמולה לוקמן כבש בפנדל (20), סקאלביני התכבד בשלישי כעבור שלוש דקות וקופמיינרס קבע 1:4 (38) אחרי שתיקן החטאת פנדל של עצמו. רסמוס יולמנד כבש את החמישי של המארחים עוד לפני ההפסקה. הראשון שהשלים צמד היה לוקמן בדקה ה-54 וכעבור שבע דקות אדרסון עשה את ה-1:6 אחרי שקאביגליה צימק זמנית. נאדיר זורטאה, שחקן שהגיע לאטאלנטה מסלרניטנה, התכבד בשמיני שעשה היסטוריה בדקה ה-85. אטאלנטה כעת בפער של שלוש נקודות מאינטר הרביעית והיא חזק במאבק על ליגת האלופות.

טמי אברהם, פאולו דיבאלה, שחקני רומא. Paolo Bruno, GettyImages
צמד חמד. אברהם ודיבאלה/GettyImages, Paolo Bruno

רומא - פיורנטינה 0:2

פאולו דיבאלה שב עם מדליית אלוף העולם מקטאר והחזיר עם שער ניצחון על גנואה במשחק האחרון של הג'אלורוסי, אבל ממש לא הסתפק בכך. הארגנטיני כבש בדקה ה-40, השלים צמד בדקה ה-82 מבישול שני במשחק של חברו להתקפה טמי אברהם והג'אלורוסי עצרו את פיורנטינה שהגיעה אחרי ארבעה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים. לרומא היה משחק קל יותר משציפתה, אחרי שדודו ספג כרטיס צהוב שני ואדום כבר בדקה ה-24 והותיר את חבריו בחיסרון מספרי באולימפיקו בשלב מאוד מוקדם של ההתמודדות, עוד לפני שאברהם את דיבאלה השיבו אותה למסלול הניצחונות בסרייה A.

משחקים נוספים

טורינו - ספציה 1:0
לספציה: אמבלה אנזולה (28 בפנדל)

אודינזה - בולוניה 2:1
לאודינזה: בטו (10). לבולוניה: ניקולה סאנסונה (59), שטפן פוש (80)

המחזור ה-18 יינעל עם המשחק בין אמפולי לסמפדוריה (שני, 21:45, ספורט2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully