וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצות שדחו ומדינה שלמה שהתגייסה: עוד פרטים על עסקת רונאלדו

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 12:56

לפי "האתלטיק", מספר גופים סעודים סייעו לאל-נאסר בעסקה: "זה חלק מאסטרטגיה גדולה יותר, הכסף ימשוך את הכוכבים הכי גדולים"

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

לאחר שהדהים כריסטיאנו רונאלדו את עולם הכדורגל וחתם באל-נאסר, נפוצו לא שמועות ודיווחים לפיהם כחלק מחוזהו ההיסטורי, הוא יעזור לערב הסעודית בניסיונה לזכות באירוח מונדיאל 2030.

הלילה (בין שלישי לרביעי), דאגו באל-נאסר להכחיש את הדיווחים הללו עם הודעה רשמית. "אל נאסר רוצה להבהיר כי בניגוד לדיווחים, החוזה לא כולל שום סעיף של אירוח המונדיאל", הבהירו. "הפוקוס היחיד שלו הוא לעזור למועדון להשיג הצלחות, ביחד עם חבריו לקבוצה".

כזכור, רונאלדו חתם לשנתיים וחצי תמורת כ-200 מיליון יורו לעונה. לאחר השלמת העסקה, טענו לא מעט עיתונאים ברחבי אירופה כי החוזה של רונאלדו ארוך יותר - לפי דיווחים, לא פחות משבע שנים - כדי לסייע לסעודים לארח את הגביע העולמי.

CR7 אמור לערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו בערב הסעודית בעוד כשבוע וחצי. לאחריה, הוא אמור לקחת חלק במשחק ראווה של אל-נאסר מול ליאונל מסי ופריז סן ז'רמן.

ובינתיים, ב"אתלטיק" עסקו הבוקר בהרחבה בהעברה המרעישה וחשפו פרטים חדשים אודות העסקה. "בקיץ שעבר, רונאלדו בקושי חשב על ערב הסעודית. היתה לו הצעה דומה מאל הילאל", נכתב, בין היתר. "המספרים היו עוצרי נשימה, אבל רונאלדו אפילו לא עצר לחשוב על ההצעה הזו. אפילו כשהוא החל את עזיבתו ממנצ'סטר ינוייטד בסוף נובמבר, במחנה שלו האמינו שיצטרף לקבוצה אירופית בכירה בינואר. אבל הוא עורר מעט מאוד עניין. בקיץ, הבעלים החדש של צ'לסי טוד בוהלי נפגש עם ז'ורז'ה מנדש והוקסם מהרעיון, אבל תומאס טוכל דחה את ההצעה. מנדש צלצל לריאל מדריד מספר פעמים והציע את כריסטיאנו. גם קבוצות בכירות נוספות דחו את האפשרות לצרף את CR7".

ובכך, לרונאלדו לא נותרה אלא ברירה להעדיף את הכסף הגדול של ערב הסעודית. אבל האם אל-נאסר מימנה את העסקה לבדה? לא בטוח. "אדם המקורב לסיטואציה, שביקש להישאר בעילום שם, טען כי מספר גופים סעודים שונים התגייסו יחד כדי לסייע לאל נאסר להשלים את העסקה", נכתב ב"אתלטיק".

למדה את הלקח? מנצ'סטר יונייטד מיישמת את "חוק רונאלדו"
הבכורה נדחתה: כריסטיאנו רונאלדו ירצה עונש השעייה באל נאסר
לתשומת לבו של רונאלדו: "מאמן אל נאסר - האדם הגרוע שפגשתי בחיי"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שם את סעודיה על המפה. רונאלדו מוצג/רויטרס

חלק מהגופים הללו היו כלולים במשלחת ששלחה אל-נאסר למדריד, המשלחת שסגרה את העסקה. כעת מתברר כי הנציגים הסעודים כל כך השתדלו לשמור את המעגים בסוד, עד שבקושי עזבו את המלון במהלך השהות שלהם. "כלל לא ראיתי את מדריד", אמר אחד מהם, "נשארנו שלושה-ארבעה ימים באותו מלון, והעדפנו להתחבא בו".

בן פפי, ממשרד עורכי הדין JMW, המתמחה בין היתר בעולם הספורט, טען כי "העסקה הזו בלי ספק שמה את ערב הסעודית על המפה. לסעודית יש סכומי כסף בלתי נגמרים, והם יוכלו להנחית את הכוכבים הכי גדולים בעולם ב-5-10 השנים הקרובות. רונאלדו הוא ההתחלה של הפרויקט הזה. הוא חלק מאסטרטגיה רחבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully