וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה גירדה ניצחון מול וילרבאן, אנאדולו אפס התבזתה מול ולנסיה

הקטלאנים כמעט מעדו מול סגל חסר של הצרפתים, אבל מירוטיץ' והיגינס הובילו אותם ל-75:82 קשה. אלופת אירופה הצליחה להפסיד לספרדים ששיחקו בלי שישה שחקני מפתח

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.1/ספורט1

המחזור ה-18 ביורוליג ננעל היום (רביעי) עם שני משחקים בלבד שנערכו במקביל למשחק של מכבי תל אביב. ברצלונה ניצחה בקושי סגל חסר של וילרבאן. אנאדולו אפס אלופת אירופה הצליחה להפסיד לוולנסיה, ששיחקה כמעט בלי כל החמישייה שלה.


אלעד חסין יאמן את העתודה, שרון אברהמי את הנוער
עודד קטש: "פרטיזן אחת הקבוצות בכושר הכי טוב ביורוליג"
זוסמן וקולסון בצמרת הסטופרים ביורוליג, בולדווין ופויתרס בתחתית

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. Sonia Canada, GettyImages
הציל את ברצלונה ממבוכה. מירוטיץ'/GettyImages, Sonia Canada

וילרבאן - ברצלונה 82:75

רגע למשחק פתיחת המשחק הזה וילרבאן הודיעה שנאנדו דה קולו הכוכב הגדול שלה ינוח ולא ישחק, כמו גם דייויד לייטי ואלכס טיוס. אלא שזה לא מנע מהצרפתים כמעט לחולל הפתעה ענקית אחרי שהם ניצחו את אותה ברצלונה 74:75 על אדמת ספרד. סל של מתיוס יונאס המצוין (17 נקודות) העניק כבר לצרפתים 69:73 כשנותרו 4:45 דקות בלבד לסיום. אלא שאז אברינס צלף שלשה, מתיוס החטיא וקורי היגינס קלע תשע נקודות רצופות, ארבע מתוכן מהקו, כדי להשלים ריצת 0:9 ולעניק לספרדים יתרון ממנו וילרבאן לא הצליחה לחזור. ניקולה מירוטיץ' הוביל את הקטלאנים עם 19 נקודות, קורי היגינס הוסיף 16, רובן במאני טיים ואלכס אברינס תרם 14 לבארסה, שנצמדה לריאל מדריד, מונאקו ואולימפיאקוס בפסגה הצפופה. יוסופה פאל הענק בלט מעל כולם מנגד עם 23 נקודות, מתיוס יונאס הוסיף 17.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
שב לסגל של אלופת אירופה, אבל לא מנע התבזות. לארקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

ולנסיה - אנאדולו אפס 71:81

אחרי ההפסד המשפיל למכבי תל אביב עם רבע רביעי מהגרועים שלה בתולדות המפעל, אלופת אירופה רצתה להתאושש וקיבלה יריבה בהזמנה. ולנסיה הגיעה למשחק הזה בסגל טלאים של ממש ללא ריברו, הארפר, קלאבר, ואן רוסום, הרמנסון ואפילו כריס ג'ונס הרכז המוביל שלה. אלא שלמרות כל שלל החיסורים, אנאדולו שמנגד קיבלה בחזרה את שיין לארקין ונהנתה מסגל מלא פשוט התפרקה ברבע האחרון שנפתח ביתרון 52:56 של הטורקים. אלא הרבע הרביעי היה שייך לג'יימס ווב שפשוט ניצח לבדו את אנאדולו עם תשע נקודות ושלשות גדולות. ההפסד הזה של אנאדולו צריך לשמח את מכבי תל אביב, שכרגע נאבקת עם הטורקים ועם עוד שתיים או שלוש קבוצות על מקומות 6-8. ג'וסף פוארטו הוביל את הספרדים עם 15 נקודות, ג'יימס וווב הוסיף 14 וקלמן פרפליץ' הסלובני תרם 13. וויל קלייבורן תרם 15 לאנאדולו, לארקין ופלייס הוסיפו 14, אבל וסילי מיצ'יץ' (11 נקודות) רשם 5 איבודים וסימל את החולשה של הקבוצה שלו, שכרגע נחשבת לאכזבה ענקית.

משחקי המחזור ה-19 ביורוליג:

פנרבחצ'ה - באיירן מינכן
הכוכב האדום בלגרד - מונאקו
אלבה ברלין - ריאל מדריד
וירטוס בולוניה - אולימפיאקוס
וילרבאן - ולנסיה
פנאתינייקוס - מכבי תל אביב
ברצלונה - אנאדולו אפס
מילאנו - ז'לגיריס קובנה
פרטיזן בלגרד - באסקוניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully