וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "פרטיזן אחת הקבוצות בכושר הכי טוב ביורוליג"

מאמן מכבי תל אביב לקראת המשחק ביורוליג (ד', 21:05): "המשחק נגד ריאל מדריד היה קיצוני. נהנה לראות את ים מדר בפרטיזן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.1/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (רביעי, 21:05) כשהצהובים יארחו את פרטיזן בלגרד במסגרת המחזור ה-18 שפותח את הסיבוב השני. מכבי תל אביב מגיעה למשחק מהמקום התשיעי עם תשעה ניצחונות ושמונה הפסדים, ואילו היריבה הסרבית מדורגת במקום ה-11 עם שמונה ניצחונות ותשעה הפסדים. הצהובים שיחקו שמונה משחקי בית עד כה והפסידו רק פעם אחת.

במכבי תל אביב נמצאים באחת הנקודות המשמעותיות ביותר של העונה. השבוע הכפול הנוכחי הוא שבוע שבו תיאורטית יכולים הצהובים להיצמד לחלק העליון של הטבלה עם שני ניצחונות, והם מגיעים אליו עם סגל מלא יותר לאחר חזרתו של ווייד בולדווין. בסיום השבוע גם מחכה למכבי תל אביב רבע גמר גביע המדינה, כשבמועדון יש רצון גדול להשיג את התואר אחרי העונה החלשה אשתקד.

מאז הניצחון הדרמטי על הפועל חיפה, שהושג לאחר שתי הארכות, במועדון מבצעים את כל הפעולות על מנת לאושש את השחקנים ששיחקו דקות משמעותיות ואמורים להיות חלק מרכזי ברוטציה במשחקים הקרובים, כששני השחקנים שנחו - לורנזו בראון ו-וויד בולדווין, אמורים להיות אלה שיסחבו את הקבוצה. במכבי מאמינים שיראו דברים טובים יותר מבולדווין אחרי משחק החזרה שלו בשבוע שעבר במדריד.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון עם ווייד בולדווין. אודי ציטיאט
מצפים מהם לסחוב את הקבוצה. בולדווין ובראון/אודי ציטיאט

במסיבת העיתונאים קטש אמר: "פרטיזן בכושר מצוין, כמו הרבה קבוצות שיורוליג שהולכות ומשתפרות. יש לה הרבה כלים וזה לא יהיה פשוט. היא משחקת בקצב מאוד גבוה - זה מה שקבוצות של אוברדוביץ' עושות. הם יענישו אותנו בכל טעות. נצטרך להפריע להם, להאט להם את הקצב, לגרום להם לחשוב. זו אחת הקבוצות בכושר הכי טוב ביורוליג".

על בולדוויין אמר המאמן: "ווייד שחקן דומיננטי ומנהיג, אנחנו צריכים אותו. זה שניצחנו משחקים בלעדיו לא אומר שאנחנו לא צריכים שחקנים כמוהו. לא קל לחזור מפציעה, בעיקר נגד יריבה כמו ריאל מדריד. אבל הרווחנו איתו עוד כמה ימי אימונים ונקווה שמחר כולנו נעשה דברים יותר טוב כי המשחק נגד ריאל היה באמת קיצוני".

על ים מדר: "כל שחקן מתקדם אצל אוברדוביץ'. הוא לא רק מאמן גדול, הוא גם מורה שמלמד את המשחק. ים בשיפור, אני נהנה לראות אותו. הוא גארד לגיטימי פלוס ביורוליג, שחקן משמעותי בפרטיזן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ים מדר, שחקן פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
מחמאות מקטש. מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

פרטיזן בלגרד מגיעה למשחק באחת התקופות הטובות ביותר שלה העונה עם ארבעה ניצחונות יורוליג רצופים, שהגיעו דווקא אחרי חמישה הפסדים רצופים. מי שעוד נמצא בכושר טוב הוא ים מדר שרשם במשחק האחרון נגד מונאקו את שיא העונה שלו עם 15 נקודות.

את פרטיזן מובילים ארבעה שחקנים - קווין פאנטר עם 14.8 נקודות, מתיאס לסור, אקס מכבי עם 13.4 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק, דנטה אקסום עם 12.6 נקודות וזאק לידיי עם 12 נקודות לערב. ז'ליקו אוברדוביץ' נהנה מהעובדה שהרביעייה הזאת שלו שיחקה כמעט בכל המשחקים בסיבוב הראשון ביורוליג.

בסיבוב הראשון ניצחה פרטיזן את מכבי 88:96, אך מכבי יכולה להיות מעודדת שעברו כמעט 12 שנים מאז הפעם האחרונה בה חגגה פרטיזן על הפרקט ביד אליהו, במשחק מספר 1 בשלב ההצלבה של היורוליג בעונת 2009/10 עם משחק בלתי נשכח של דושאן קצ'מן שקלע 29 נקודות כולל 7 מ-9 מחוץ לקשת.

אוברדוביץ' אמר: "יהיה משחק מאוד קשה בהתחשב באיך שמכבי משחקת בבית. היא הפסידה שם רק משחק אחד עד עכשיו. כל מה שאפיין אותה לאורך השנים, מאפיין אותה אפילו יותר העונה - משחק מעבר, הגנה אגרסיבית, שלשות, הגנת חילופים... נהיה חייבים להיות מרוכזים מאוד. השחקנים שלנו רגילים לשחק באווירה חמה והפעם האוהדים לא יהיו בגב שלהם. יהיה מעניין לראות איך נגיב לאווירה הביתית בתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully