וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן שוחרר מקבוצתו אחרי שהביע תמיכה באנדרו טייט

עבאס מוחמד השבדי-עירקי נבעט מ-GAIS גטבורג. פרסם שורה של ציוצי תמיכה בטייט, שנעצר ברומניה בחשד לסחר בבני אדם ועבירות מין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.1/ספורט1

כדורגלן שוחרר מקבוצת GAIS גטבורג השבדית אחרי שפרסם שורה של ציוצי תמיכה באנדרו טייט - אושיית רשת שנעצר בחשד לסחר בבני אדם ועבירות מין.

עבאס מוחמד, בלם נבחרת עירק שנולד וגדל בשבדיה, תמך פומבית בטייט אחרי המעצר שלו לפני כשבוע וחצי. ב-GAIS חשו מבוכה ופרסמו הודעה רשמית לפיה הם לא שותפים לעמדותיו של השחקן. אחרי שעבאס המשיך לפרסם עוד ציוצי תמיכה בטייט, במועדון החליטו לסיים את ההתקשרות איתו - כל זאת כשלושה שבועות וחצי אחרי שהוא חתם בקבוצה.

הסיפור של טייט מסוקר בהרחבה בשבוע האחרון בתקשורת האירופית ואט אט נחשפות עדויות של נשים שנפגעו ממנו. מדובר בכוכב רשת שידוע באמירות מיזוגניות ואלימות, והשמיע תמיכה פעמים רבות בחשודים באלימות מינית. הוא העיד על עצמו שהוא סקסיסט ובין היתר טען ש"מקומן של נשים בבית", שהן "לא יכולות לנהוג" ושהן "שייכות לגברים". נולד בארה"ב וגדל באנגליה, אבל עבר לרומניה כשאחת מהסיבות היא שהוא חש שם יותר בטוח להתמודד עם מערכת החוק.

הסוכנת חשפה את ההטרדות של נשיא ההתאחדות: "ראה רק ציצים ותחת"
"למה שליאונל מסי לא יצטרף? מאמין שזה אפשרי ואשמח שזה יקרה"

האחים טריסטן טייט, אנדרו טייט (עם הקרחת) שעצורים ברומניה בחשד לסחר בבני אדם. רויטרס
האחים אנדרו (שמאל) וטריסטן טייט אזוקים ברומניה/רויטרס

טייט נחסם פעם אחר פעם מהרשתות החברתיות השונות בגין החומרים שפרסם בהן, אבל צבר מיליוני עוקבים. לפני כשבוע וחצי הוא ואחיו טריסטן נעצרו ברומניה בחשד לסחר בבני אדם וניהול ארגון פשע. מהפרסומים ברומניה עולה שבאפריל האחרון שגרירות ארה"ב בבוקרשט התריעה בפני המשטרה המקומית שאישה אמריקאית מוחזקת בביתו של טייט בניגוד לרצונה.

אותה אישה שוחררה לבסוף, אבל משטרת רומניה הרחיבה את החקירה וביצעה מעצרים. לפי החשד, האחים טייט חטפו לווילה שלהם מספר צעירות, אחת עם אזרחות אמריקנית והשנייה עם אזרחות רומנית, והשאירו אותן שם בניגוד לרצונן, שם הן היו נתונות לאלימות פיזית ונפשית. עוד מסרו התובעים כי מצאו שש נשים שנוצלו מינית על ידי החשודים.

בימים האחרונים נחשפו בתקשורת, בעיקר הבריטית, עדויות של נשים בהן הוא פגע. כמו כן אמירות שערורייתיות שלו שאולי פעם נשארו בעמודים שלו ברשתות החברתיות, הוצפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully