וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו העוזרות של אנדרו טייט: הקיקבוקסר שחשוד בחטיפה והתעללות מינית

1.1.2023 / 7:00

אנדרו טייט, כוכב הרשת שנעצר בחשד שהתעלל מינית, פיזית ונפשית במספר נשים, נפל בפח של פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג, ומאז החקירה גילתה מערבות של עוד נשים בביזנס השטני, כולל שתי סייעניות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.12/ספורט1

כוכב הרשת השנוי במחלוקת אנדרו טייט, שידוע באמירותיו השוביניסטיות, נתפס בסוף השבוע ברומניה ונעצר על ידי המשטרה המקומית בחשד לסחר בבני אדם. טייט, קיקבוקסר בריטי בעברו, נתפס אחרי עימות מתוקשר עם הפעילה הסביבתית גרטה תונברג. על פי הדיווחים, במהלך סרטון ששלח לה הוא הסגיר היכן הוא נמצא מכיוון שהופיעו בו מגשי פיצה, שהצביעו על מיקומו. משטרת רומניה הכחישה את הטענה הזו, אבל כך או כך, במקרה או שלא, הוא נתפס אחרי אותה תקרית מתוקשרת.

אושיית הרשת המיזוגני אנדרו טייט נעצר ברומניה בחשד לסחר בבני אדם. 30 בדצמבר 2022. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
התעלל בנשים בצורה אכזרית. טייט/תמונות גולשים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים
גורג'יאנה נייגל, שותפה לפשע של אנדרו טייט. אינסטגרם, צילום מסך
גורג'יאנה נייגל, שותפה לפשע של אנדרו טייט/צילום מסך, אינסטגרם

שוטרים פשטו על הווילה ברומניה שבה טייט ואחיו טריסטן שהו, ועצרו את האחים הבריטים בחשד לחטיפה ואונס. לפי החשד, האחים חטפו לווילה מספר צעירות, אחת עם אזרחות אמריקנית והשנייה עם אזרחות רומנית, והשאירו אותן שם בניגוד לרצונן, שם הן היו נתונות לאלימות פיזית ונפשית. עוד מסרו התובעים כי מצאו שש נשים שנוצלו מינית על ידי החשודים.

לפי המשטרה, האחים טייט הקימו ארגון פשע שנועד להתעלל מינית בנשים ולאלץ אותן להצטלם באקטים פורנוגרפיים, כדי להפיץ את הסרטונים ברשתות מדיה חברתית. לפי דיווחים שונים, השניים נחקרו במשך כחמש שעות באפריל, אך שוחררו בתום החקירה. הפעם מעצרם הוארך ב-30 יום.

שתי נשים נוספות נעצרו במסגרת הפרשה. מדובר בעוזרות של האחים טייט לביצוע פשעיהם: גורג'יאנה נייגל ולואנה ראדו, שהיו אחראיות על פיקוח הנשים שנכלאו בווילה, הקורבנות האומללות שנדרשו לקחת חלק בסרטיים פורנוגרפיים שהועלו ברשת. "זו הייתה התעללות רגשית ופיזית", אמר מקור רומני שמעורב בחקירה, "לא הרשו להן לעזוב את הבית, שמרו עליהן יום ולילה כמו אסירות, נלקח מהן החופש".

הסרטונים הפורנוגרפיים שבהן תועדו הועלו לחשבונות בפלטפורמה onlyfans ובחשבונות טיקטוק, ומי שגרפו כמובן את כל הרווחים הם טייט ואח שלו. טייט גייס אותן תוך שימוש בשקרים, כשהצהיר בפניהן שהוא אוהב אותן ומתכנן להתחתן עמן. "אחת הבנות הכניסה לו כ-50 אלף דולר בחודש, ולא ראתה מזה גרוש", אמרו החוקרים ברומניה, שציינו שהרישעות של שתי הסייעניות מילאה חלק חשוב במערך.

ראדו, 32, הייתה שוטרת בעברה במשטרת רומניה, אבל עזבה את העבודה והחלה לעסוק בחדרי וידאו-צ'אט מיניים. נייגל, 28, שהייתה בת זוגו של טייט, הגדירה את עצמה כ"אשת עסקים" ו"משפיענית", אבל על פי החשד הייתה חלק מרכזי מהעסק הזדוני של האחים טייט, כולל גיוס של נשים.

טייט חושף בפני גרטה והעולם איפה הוא נמצא - ונעצר

במהלך הפשיטה, השוטרים מצאו בווילת האחים כלי נשק, בהם כמה אקדחים, אגרופנים, גרזן וחרבות באורכים שונים, בנוסף לערימות כסף.

מעצרו של טייט הגיע אחרי שפרסם סרטון בו יצא נגד פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג. זה החל בהתגרות שלו בה, שבה התגאה שיש לו צי של מכוניות מזהמות. הוא ביקש מגרטה את האימייל שלה כדי לשלוח את הרשימה המלאה של רכבים שלו, והיא ענתה לו: "המייל שלי הוא smalldickenergy@getalife.com" (בתרגום מילולי: אנרגיה של זין קטן, לך חפש). אחרי שהציוץ של גרתה זכה להצלחה - מרוב תסכול הוא ענה לה בסרטון, שארך כשתי דקות, ובו ביקש אנדרו מאדם מחוץ למסך להביא לו שני מגשי פיצה, אך "לא למחזר אותם", במאמץ ללגלג על תונברג. כאמור, הטענה הייתה שהמגשים הצביעו על מיקומו של טייט - ואפשרו למשטרה הרומנית לעקוב אחריו ולעצור אותו. המשטרה הכחישה את הטענה.

אנדרו טייט החל את דרכו בקיקבוקסינג, ובשיאו דורג במקום הראשון באירופה בקטגוריה שלו. הוא זכה במספר קרבות והוכתר כאלוף של שני ארגונים בשני משקלים, אבל פרש מהענף. לאחר מכן הופיע באח הגדול, והפך לסלב מקומי בבריטניה. מאז היה ידוע באמירותיו המיזוגיות הקיצוניות. בין היתר אמר טייט כי לדעתו "נשים אשמות חלקית לכך שנאנסו", כי "נשים שייכות לגברים", וכי "דיכאון הוא לא דבר אמיתי". כמו כן, טייט ידוע גם בפרסום אמירות הומופוביות וגזעניות, והפצת מידע מוטעה בזמן מגיפת הקורונה.

בנוסף טייט גם מחזיק ב"אקדמיית הסרסורים" ("Hustler's Academy", בתרגום מילולי), כש-127 אלף גברים משלמים מדי חודש 39 ליש"ט על מנת לקבל טיפים איך להפוך למיליונרים ולהתמודד עם החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully