וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: אתלטיקו מדריד הולכת על ממפיס דפאי, ניוקאסל על מוקוקו

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 20:15

הקולצ'ונרוס מעוניינים בחלוץ ברצלונה כמחליף של פליקס, האנגלים מציעים לדורטמונד 30 מיליון יורו עבור הכישרון הצעיר, וחהורסט סיכם במנצ'סטר יונייטד

תקציר ניצחונה של ארסנל 0:3 על אוקספורד בגביע האנגלי/ספורט1

העברות

* אגוסטין רוסי, השוער בן ה-27 שזכה עם בוקה ג'וניורס באליפות ארגנטינה, חתם על חוזה עד דצמבר 2027 בפלמנגו הברזילאית ויעבור אליה בעוד כחצי שנה כשחקן חופשי.

* המגן בן ה-30 ארנו סוקה התיר את חוזהו במונפלייה הצרפתית חצי שנה לפני סיומו וחתם בשיקגו פייר מליגת ה-MLS.

* רד בול זלצבורג שלחה את הקשר הצרפתי אנטואן ברנד (23) לחצי עונת השאלה בלוזאן השוויצרית, לה תהיה אופציה לרכוש בקיץ את בוגר האקדמיה של פריז סן ז'רמן.

* הקשר האחורי פיר קופמיינרס, אחיו הצעיר של טון, קשר אטאלנטה ונבחרת הולנד, הושאל מאלקמאר לאקסלסיור שנאבקת בתחתית הליגה הבכירה בהולנד.

"זכה בהכול, לא הוערך מספיק": ברשת מודים לגארת' בייל שפרש, ריאל הצטרפה
שיאן ההופעות נפרד: הוגו לוריס הודיע על פרישה מנבחרת צרפת
ארסנל גברה 0:3 על אוקספורד בדרך למפגש עם סיטי בסיבוב הרביעי בגביע

שמועות

* האם מנצ'סטר יונייטד מצאה את החלוץ שחיפשה? העיתונאי פבריציו רומאנו מדווח שהקבוצה הגיעה לסיכום עם ברנלי לפיו החלוץ ואוט וחהורסט, שמשחק כעת כמושאל בבשיקטאש, יעבור אליה בהשאלה תמורת 3 מיליון יורו. וחהורסט כבש כזכור צמד במשחק רבע גמר המונדיאל שבו הולנד הודחה נגד ארגנטינה.

* אתלטיקו מדריד סימנה את ממפיס דפאי כמחליף האידיאלי לז'ואאו פליקס. בספרד מדווחים שהקבוצה נכנסה למו"מ עם ברצלונה עבור חלוץ נבחרת הולנד, שבקושי משחק אצל צ'אבי.

* באנגליה מדווחים: ניוקאסל הציעה לבורוסיה דורטמונד 30 מיליון יורו עבור יוסופה מוקוקו, החלוץ הגרמני הצעיר והמוכשר שלה. האנגלים הציעו לשחק עצמו שכר של 9 מיליון יורו לעונה.

* אחרי הדיווחים על כך שסוכמה השאלתו לצ'לסי, כעת נטען כי ז'ואאו פליקס יאריך את חוזהו באתלטיקו מדריד עד קיץ 2027 לפני שיצטרף לשורות הבלוז.

* ארסנל ושחטאר דונייצק ממשיכות להתקדם לקראת השלמת עסקת מיכאילו מודריק. הכישרון האוקראיני כבר סיכם את תנאיו האישיים אצל התותחנים. בכל אופן, היום הוא יצא עם קבוצתו האוקראינית למחנה אימונים בטורקיה - וייתכן שמשם יגיע לאנגליה בקרוב.

* טון קופמיינרס, קשר נבחרת הולנד שכבש אמש (שני) בניצחון 1:2 של אטאלנטה בבולוניה, התייחס למועמדות לליברפול ואמר: "נחמד לקרוא ולשמוע על זה, אבל אני מרוכז כל כולי באטאלנטה ושמח לשחק כאן".

* ארון וואן-ביסאקה, המגן הימני של מנצ'סטר יונייטד, עשוי להצטרף בקרוב לוולבס, שמחפשת פרט לכך גם בלם חדש וכן חיזוק לקישור ולהתקפה.

* המגן השמאלי אלכס מורנו לא טס עם בטיס למשחקי הסופר קופה בערב הסעודית ועל פי דיווחים בספרד נסגרה העברתו לאסטון וילה, שתשלם כ-14 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלכס מורנו שחקן בטיס חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
עובר לפרמיירליג. אלכס מורנו/GettyImages, Fran Santiago

* אנדראה פירלו, שעובד כיום בפתיח קראגומרוק הטורקית, הצטרף לרשימת המועמדים לאימון נבחרת בלגיה, כך לפי דיווחים באיטליה.

* אחרי שפוטרו בהפרש של שעות בודדות, ז'וליאן סטפן שסיים את תפקידו בשטרסבורג מועמד להחליף את לוסיאן פאבר בניס. מועמדים נוספים: דומניקו טדסקו (אקס לייפציג), סברי לאמושי (אקס ראן) ורז'יס לה בריס שעושה עונה נהדרת בלוריין

* חטאפה מנסה להחזיר את הקשר גונסאלו ויאר, ששיחק אצלה חצי עונה כמושאל מרומא. בקיץ הושאל הספרדי בן ה-24 לסמפדוריה, אבל הוא איבד את מקומו בהרכב לפני פגרת המונדיאל ומעוניין לעזוב.

* נוטינגהאם פורסט החתימה מעל 20 שחקנים בקיץ, אבל גם בינואר ראשי המועדון מחפשים להתחזק ודווח כי הוגשה הצעה בסך 18 מיליון ליש"ט עבור דנילו, קשר פלמייראס בן ה-21 שהוזכר גם כמועמד לארסנל.

* קרלוס אלקרס על סף מעבר לסאות'המפטון. הקשר הארגנטינאי בן ה-20 ינסה לסייע לקדושים להינצל מירידה, ראסינג תקבל עבורו כ-14 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully