וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא חילצה 2:2 בתוספת הזמן מול מילאן, נאפולי עם פער שבע בפסגה

איבנייז (87) ואברהם (90+4) היממו את האלופה שכבר הובילה 0:2, המוליכה ניצחה 0:2 אצל סמפדוריה. גם אמפולי השיגה 2:2 דרמטי מול לאציו

תקציר: מילאן - רומא 2:2/ספורט1

בזמן שיובנטוס לא מפסיקה לנצח ומתחילה לנשוף בעורפה, נאפולי החזירה הערב (ראשון) את יתרונה בפסגה לשבע נקודות אחרי שניצחה 0:2 בחוץ את סמפדוריה. מילאן לא הצליחה להקטין את הפער לחמש, אחרי שספגה פעמיים מרומא בדקות הסיום וסיימה ב-2:2. אמפולי ביצעה קאמבק דומה וחילצה 2:2 בתוספת הזמן אצל לאציו.

צפו בתקציר הניצחון של נאפולי על סמפדוריה

תקציר: סמפדוריה - נאפולי 2:0/ספורט1

סמפדוריה - נאפולי 2:0

המגן הימני ברטוש ברשינסקי הצטרף בשבת כמושאל מסמפדוריה וכבר ישב על הספסל של המוליכה בניצחון על האקסית. נאפולי קיוותה להתאושש מהפסד הבכורה שלה העונה בסרייה A ופתחה בסערה, כשכבר אחרי שלוש דקות קיבלה פנדל ולאחר עיכובים מתאו פוליטאנו בעט אותו לקורה (6). אמיל אאודרו מנע לאחר מכן מוויקטור אוסימן לכבוש, אבל בדקה ה-19 הניגרי כבר מצא את הרשת וחגג את ה-10 שלו העונה אחרי בישול של מריו רוי. תומאס רינקון השאיר את קבוצת התחתית ב-10 שחקנים עם אדום ישיר בדקה ה-39, נאפולי קיבלה עוד פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה ואליף אלמאס סגר עניין בדקה ה-80.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ויקטור אוסימן שחקן נאפולי. רויטרס
שער מספר 10 למלך שערי הליגה. ויקטור אוסימן/רויטרס

מילאן - רומא 2:2

עד לדקה ה-87 זה נראה כמו משחק נינוח של האלופה, שעמדה להשיג לראשונה מאז 1990 רצף של ארבעה ניצחונות ליגה על רומא. אלא שאז החל הקאמבק. הבלם רוג'ר איבנייז נגח פנימה אחרי קרן של לורנצו פלגריני בדקה ה-87 ובאיום הראשון של הג'אלורוסי למסגרת, ובדקה ה-94 היה זה האנגלי טמי אברהם שעט על הריבאונד והרשית אחרי שצ'יפריאן טטרושאנו הדף נגיחה חזקה של נמניה מאטיץ'. לפני כן, סנדרו טונאלי, שכבש ובישל ב-1:2 על סלרניטנה במחזור הקודם, הוסיף לעצמו עוד בישול כשמצא בכדור קרן את הראש של פייר קאלולו שנגח פנימה תוך כדי זינוק בדקה ה-30. רומא לא הייתה בעניינים והמחליף תומאסו פובגה נהנה מהכנה של רפאל לאאו וחגג שער בכורה בדקה ה-77, אבל הקאמבק הדרמטי מנע מסטפנו פיולי לשמור על מאזן מושלם מול ז'וזה מוריניו בסרייה A ושימח בעיקר את נאפולי.

טמי אברהם שחקן רומא חוגג שער. רויטרס
ברגע האחרון. טמי אברהם חוגג/רויטרס

לאציו - אמפולי 2:2

אחרי ההפסד המפתיע ללצ'ה ובלי היציע הצפוני שנותר סגור בעקבות הקריאות הגזעניות כלפי סמואל אומטיטי ולאמק בנדה, לאציו חזרה לאולימפיקו ואיבדה נקודות בדרמה גדולה. פליפה אנדרסון נגח פנימה תוך דקה ו-19 שניות מהפתיחה, הודות לקרן של לואיס אלברטו. הקשר הספרדי הגיע ל-50 בישולים מאז פתיחת עונת 2016/17 - יותר מכל שחקן אחר ששיחק בסרייה A בשנים הללו. מתיאה זקאני כבש מקרוב את השני בדקה ה-54 ונראה היה שהניצחון מונח בכיס, אבל אמפולי לא ויתרה. פרנצ'סקו קאפוטו, שחזר לאמפולי אחרי כמה שנים בססואולו וסמפדוריה, צימק במתפרצת בדקה ה-83 והרומני רזבאן מרין סובב מ-16 מטרים אל החיבורים בדקה השלישית של תוספת הזמן - שנה אחרי ה-3:3 בין השתיים שבו סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' השווה בדיוק באותה דקה באולימפיקו. זו בסך הכול הפעם השנייה שלאציו מאבדת יתרון של שני שערים ב-10 הדקות האחרונות במשחק ליגה, כשהקודמת הייתה מול פיורנטינה, אי שם במרץ 1943.

פליפה אנדרסון עם לואיס אלברטו שחקני לאציו חוגגים. Paolo Bruno, GettyImages
השער המהיר לא הספיק. פליפה אנדרסון עם לואיס אלברטו/GettyImages, Paolo Bruno

משחקים נוספים

סלרניטנה - טורינו 1:1
לטורינו: אנטוניו סנאבריה (36), לסלרניטנה: טוני וילהנה (49)

ספציה - לצ'ה 0:0

משחקי יום שני באיטליה:

ורונה - קרמונזה (19:30, ספורט3)
בולוניה - אטאלנטה (21:45, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully