וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר הנחילה למוליכה נאפולי הפסד ראשון, מילאן רחוקה 5 נקודות מהפסגה

שער של דז'קו (56) קבע 0:1 לנראזורי, היריבה העירונית התקרבה עם 1:2 על סלרניטנה. מיליק סידר ליובנטוס ניצחון בתוספת הזמן, לצ'ה הפתיעה את לאציו

תקציר: אינטר - נאפולי 0:1/ספורט1

אחרי פגרת מונדיאל ארוכה, הליגה האיטלקית חזרה היום (רביעי) לפעילות באווירת חג. המחזור ה-16 שוחק במלואו ובמוקד המוליכה נאפולי נחלה הפסד ראשון העונה, 1:0 לאינטר בסן סירו. הפער של המוליכה בפסגה קטן לחמש נקודות, כאשר מילאן שנייה אחרי 1:2 על סלרנטינה. יובנטוס השיגה ניצחון דרמטי, לאציו הפסידה ללצ'ה הלוהטת, רומא חגגה וסמפדוריה רשמה ניצחון שני בלבד העונה.

שחקן אינטר רומלו לוקאקו חוגג אם אדין דז'קו. רויטרס
הראשונים שהכניעו את נאפולי. לוקאקו ודז'קו/רויטרס

אינטר - נאפולי 0:1

האם הקסם מהחודשים שלפני פגרת המונדיאל פג? נאפולי, מהקבוצות המלהיבות באירופה בחלק הראשון של העונה, נחלה את הפסדה הראשון בקרב הצמרת בסן סירו וראתה את הפער בפסגה קטן פתאום לחמש נקודות בלבד. עם ההפסד שלה, לא נותרו יותר קבוצות בלתי מנוצחות בחמש הליגות הבכירות באירופה. הנראזורי מנגד התבססו במקום הרביעי ופתחו פער של שלוש נקודות במקומות המובילים לליגת האלופות בעונה הבאה.

נאפולי עלתה להתמודדות עם כל כוכביה ב-11, אך כל זה לא הספיק מול רגע אחד של דיוק מצידו של אדין דז'קו הוותיק. פדריקו דימארקו רשם החמצה גדולה במחצית הראשונה, אך תיקן בדקה ה-56 עם בישול לחלוץ הבוסני, שנגח מקרוב את השער היחיד בהתמודדות. המוליכה כעת תהיה חייבת לרשום ניצחון חוץ על סמפדוריה, משום שבמחזור לאחר מכן תמתין לה עוד יריבה מהצמרת שרוצה לקלקל את מסע הקסם שלה - יובנטוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מילאן רפאל לאאו. רויטרס
כבש את הראשון של מילאן. לאאו/רויטרס

סלרניטנה - מילאן 2:1

בעונה שעברה מילאן שמטה יתרון בסלרנו, נקלעה לפיגור ולבסוף כפתה שוויון 2:2. היום היא שוב הסתבכה בדרמה, אבל הפעם היתרון היה מספיק גדול כדי שהיא לא תשמוט אותו. סנדרו טונאלי בישל לרפאל לאאו (10) וכבש בעצמו (15) - שני שערים שממו אוצ'ואה היה יכול לעשות יותר כדי למנוע אותם בהופעת הבכורה שלו. אבל בהמשך המקסיקני הוותיק סיפק הצגה ועם שורת הצלות מנע תבוסה. בצד השני פדריקו בונאצולי צימק מקרוב (83) ולמעלה מ-20 אלף אוהדים מקומיים חלמו על קאמבק, אבל מילאן יצאה קדימה, הרחיקה את סלרניטנה והשלימה ניצחון.

צפו בניצחון של מילאן

תקציר: סלרניטנה - מילאן 2:1/ספורט1
רסמוס הוילונד, שחקן אטאלנטה. Claudia Greco, GettyImages
התחיל את הקאמבק. הוילונד/GettyImages, Claudia Greco

ספציה - אטאלנטה 2:2

אחרי שהייתה עמוק בבוץ רבע שעה לסיום, הקבוצה מברגמו חילצה נקודה נגד קבוצת התחתית וקטעה רצף של שלושה הפסדי ליגה. המארחת שמנסה לברוח מהקו האדום הייתה בדרך הנכונה, כאשר אמבלה אנזולה בישל לעמנואל ג'סי בדקה השמינית וקבע בעצמו 0:2 בדקה ה-31. המושאל מצ'לסי אית'ן אמפאדו כבר חגג את ה-0:3 אך ה-VAR הוביל לפסילת השער שלו, ומשם התעוררה האורחת. רסמוס הוילונד צימק בדקה ה-77, ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן מריו פשאליץ' הקרואטי איזן והימם את הקהל המקומי.

שחקני יובנטוס אנחל די מריה, לאנדרו פארדס. Alessandro Sabattini, GettyImages
אחד בסגל, השני לא. די מריה ופארדס/GettyImages, Alessandro Sabattini

קרמונזה - יובנטוס 1:0

אחרי פתיחת עונה איומה, יובנטוס חיברה לפני פגרת המונדיאל שישה ניצחונות רצופים וזינקה למקום השלישי. נדמה היה שהיא תיעצר, אבל ארקדיוש מיליק כבש שער ניצחון מתוק בדקה ה-91, בבעיטה חופשית מדויקת (גם בעזרת תגובה מאוחרת של השוער), ועזר לה להמשיך את הרצף. המאבק על מקומות 2-4 ממשיך להיות צמוד מאוד והגברת הזקנה הצליחה לצאת בשלום מאצטדיונה של הקבוצה היחידה באיטליה שעדיין לא ניצחה אפילו פעם אחת - למרות שהאורחים חסרו במשחק הזה את ולאחוביץ', קואדרדו, פוגבה וגם בונוצ'י הפצועים. אנחל די מריה ולאנדרו פארדס אלופי העולם הטריים הגיעו לאיטליה, אבל הקשר שכבש בגמר מול צרפת לא נכלל בסגל בגלל פציעה.

צפו בתקציר הניצחון של רומא

תקציר: רומא - בולוניה 0:1/ספורט1

צפו בתקציר ההפסד של לאציו

תקציר: לצ'ה - לאציו 1:2/ספורט1

משחקים נוספים

רומא - בולוניה 0:1
לרומא: לורנצו פלגריני (6 בפנדל)

לצ'ה - לאציו 1:2
ללצ'ה: גבריאל סטרפצה (57), לורנצו קולומבו (71). ללאציו: צ'ירו אימובילה (14)

ססואולו - סמפדוריה 2:1
לססואולו: דומניקו ברארדי (64, פנדל). לסמפדוריה: מנולו גביאדיני (25), תומאסו אאוג'לו (28)

טורינו - ורונה 1:1
לטורינו: אלכסיי מיראנצ'וק (64), לוורונה: מילאן דיוריץ' (45)

פיורנטינה - מונצה 1:1
לפיורנטינה: ארתור קבראל (19), למונצה: קרלוס אגוסטו (61)

אודינזה - אמפולי 1:1

לאודינזה: רוברטו פריירה (71), לאמפולי: טומאסו בלדאנצי (3)

לקבוצות לא יהיה יותר מדי זמן לנוח וכבר ביום שבת ייצא לדרך המחזור ה-17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully