וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-25,000 יורו: מרטינס רכש כלב מהגזע ש"עזר לתפוס את בן לאדן"

שוער נבחרת ארגנטינה קנה רועה בלגי שישמור על ביתו בברמינגהאם שבאנגליה, לשם חזר לאחרונה עם מדליית זהב וכפפת זהב מהמונדיאל

אוהדי ארגנטינה במצעד הניצחון/רויטרס

אמיליאנו מרטינס, המכונה "דיבו", בקושי ירד מהכותרות בשבועיים שחלפו מאז הזכייה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל, בשל הפרובוקציות שלו כלפי קיליאן אמבפה במהלך החגיגות, שגררו תגובות זועמות מצד שחקני עבר והווה בכלל וצרפתים בפרט. אתמול (ראשון) זכה השוער לאזכור שלא קשור לכדורגל: האיש בין הקורות של אסטון וילה רכש כלב מסוג רועה בלגי תמורת לא פחות מ-25,000 יורו, כך לפי דיווח ב"דיילי סטאר" הבריטי, כדי להגביר את רמת האבטחה בביתו שבברמינגהאם.

מדובר בכלב שאולף במיוחד, מגזע שנעשה בו שימוש על ידי היחידה המיוחדת של חיל האוויר הבריטי וגם המארינס בצבא ארצות הברית. שומר הסף החדש בבית של מרטינס ומשפחתו יכול להגיע למשקל של עד 30 קילוגרם, ומתאפיין ב"זריזות וחוש ציד קיצוניים", לפי החברה שדרכה קנה הארגנטינאי את הכלב. "הרועה הבלגי הוא מספר 1 בעולם. השתמשו בהם בין השאר לתפיסת אוסמה בן לאדן".

אמיליאנו מרטינס עם גביע השוער המצטיין, מונדיאל 2022. רויטרס
הכלב החדש ישמור גם על כפפת הזהב. מרטינס/רויטרס

בין לקוחותיה של אותה חברה, ששמה Elite Protection Dogs, אפשר למצוא גם את קפטן נבחרת צרפת הוגו לוריס, שחקן העבר של צ'לסי אשלי קול והמתאגרף טייסון פיורי.

כמובן שבנוסף לאשתו מנדיניה וילדיו סנטי ואווה, ל"דיבו" יש שני חפצים חדשים ויקרי ערך בבית, שעליהם הוא מאוד מעוניין לשמור: מדליית הזהב וכפפת הזהב שבהן זכה בסיום המונדיאל, לאחר שהוכתר לשוער המצטיין בגביע העולם בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully