וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות במגעים להחתמת מאמן חדש למכבי תל אביב

31.12.2022 / 10:56

ולאדן איביץ' יעמוד על הקווים בפעם האחרונה בליגה בקרית שמונה (19:30, ספורט2), וצפוי לאמן גם מול בני סכנין בגביע בשלישי. המו"מ עם המאמן החדש קרוב לסיום וברק יצחקי לא אמור לאמן מול מ.ס. אשדוד

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:5/ספורט1

התקדמות ניכרת נרשמה במגעים בין מכבי תל אביב למאמן שיחליף את ולאדן איביץ', ויש סיכוי סביר שברק יצחקי לא יצטרך לרדת לכר הדשא ולהדריך את הקבוצה נגד מ.ס. אשדוד במחזור הליגה הבא. הצהובים הגיעו למיצוי החיפושים עם שני מאמנים, אחד מהם ספרדי, וכבר כמה ימים מתנהל משא ומתן עם המאמן וצוותו, על מנת שינחתו בארץ במהלך השבוע הקרוב.

איביץ', שנמצא עם מכבי תל אביב במלון בצפון כבר מאמש לקראת המשחק הערב (שבת, 19:30 בספורט2) אצל עירוני קרית שמונה, אמור לעזוב אחרי משחק הגביע מול בני סכנין ביום שלישי בערב, אלא אם המועדון ינחית את המאמן החדש קודם לכן. זה יותיר למכבי תל אביב בסך הכל ארבעה ימים עד המשחק נגד אשדוד בשבת הבאה, ובתווך כבר אמור להתמנות מאמן לקבוצה.

ברק יצחקי לא יתנגד לעמוד על הקווים אם יצטרך, אבל השאיפה שלו וגם של המועדון היא לא להשתמש בו כמאמן כפי שקרה בין הקדנציות של פטריק ואן לוון ומלאדן קרסטאיץ'. מאחר שמכבי תל אביב לא מצאה אז מאמן בו היא חפצה ולקח כשבוע לסגור את המשא ומתן אחרי שכבר הוחלט על קרסטאיץ', שימש יצחקי כמאמן הקבוצה למעלה מחודש. כך קרה גם בין פיטורי שוטה ארבלדזה למינוי ליטו וידיגאל, אז שימש ג'ורדי קרויף כמאמן מכבי תל אביב 37 ימים. הפעם מאמינים במכבי תל אביב שלא יצטרכו את הזמן הזה, ובשבוע הקרוב יהיה למועדון צוות אימון חדש, כשאיביץ' ואנשיו יעברו במקביל לקרסנודאר.

ברק יצחקי, מאמן זמני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כנראה שהפעם, ברק יצחקי לא יצטרך לעמוד על הקווים/ברני ארדוב

גם אתמול והבוקר בבית המלון בצפון בחרו במכבי תל אביב לא לערב את השחקנים בכל מה שקורה מאחורי הקלעים. אתמול הגיעה כל הקבוצה עם צוות האימון וההנהלה לבית העלמין בראשון לציון להלווית אביו של איש המועדון שלומי אברמוב. האימון נדחה בשל כך לשעות אחר הצהריים, ומיד אחריו יצאה הקבוצה למלון בצפון. התחושה בקרב השחקנים היא שזה משחק הליגה האחרון של איביץ', אפילו שהם לא יודעים דבר באופן רשמי, ואפילו שהמאמן התנהל לגמרי כרגיל לאורך כל שמונת הימים מאז שפורסמו הידיעות הראשונות על עזיבתו הצפויה לקרסנודאר.

במכבי תל אביב מאמינים שגם הערב, כמו מול הפועל חדרה בשבת שעברה, סערת איביץ' לא תשפיע לרעה: "יש לנו שחקנים מנוסים שעברו הרבה בכדורגל והם יודעים שבסופו של דבר, הם אלה שצריכים למשוך את המועדון הלאה בכל מצב", אמרו הבוקר בקבוצה. "גם אם המצב הזה לא הכי נוח, כשעולים לשחק על הדשא שום דבר לא עובר בראש מלבד הרצון לנצח. חוץ מזה, ההכנה למשחק היתה מצויינת כרגיל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום
ממשיכים כרגיל. שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום

אנריק סבוריט ושחר פיבן ייעדרו הערב בגלל הרחקות. אבי ריקן יחמיץ את המשחק בגלל פציעה. מי שאמורים לפתוח במרכז ההגנה הם ניר ביטון ושרן ייני, כאשר דריק לוקאסן משחק לצידם. באשר למחליף של ריקן קיימות מספר אופציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully