וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' משדר עסקים כרגיל: "בחדר ההלבשה לא יודעים דבר"

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 9:25

המשחק בשבת מול קרית שמונה (19:30, ספורט2) אמור להיות משחק הליגה האחרון של המאמן, שמתנהל כרגיל, מעביר אימונים במכבי תל אביב ולא מספר לאיש על עתידו המקצועי. שחקן: "שום דבר טוב לא יצמח אם נתעסק במה שכתוב בתקשורת"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:5/ספורט1

שוב התלבטות במכבי תל אביב בנוגע לעמדת הקיצוני על הקו השמאלי לקראת המשחק מול קרית שמונה בשבת (19:30, ספורט2). בשני המשחקים האחרונים בליגה שיחקו על הקו השמאלי שלושה שחקנים שונים ולקראת המחזור הקרוב, שוב יש חשיבה את מי כדאי להציב שם. במשחק האחרון שיחק בעמדה הזו פארפה גיאגון, שעשה עבודה טובה מול הפועל חדרה ואפילו כבש שער. משחק לפני כן מול מכבי בני ריינה פתח יונתן כהן על הקו השמאלי ואחרי מחצית ראשונה בינונית, הוחלף במתן חוזז. כעת יצטרכו במכבי תל אביב להחליט מי יאייש את הקו במערך שלושת הבלמים של ולאדן איביץ', כשלא מן הנמנע שגם לאופיר דוידזאדה סיכוי טוב.

האחרון לא היה בסגל במשחק מול הפועל חדרה בשבת שעברה, אבל יחזור ויתלבש לקראת המשחק מחרתיים, גם כי שני שחקנים ייצאו מרשימת 20 המתלבשים של איביץ'. שחר פיבן הורחק בשבת בכרטיס אדום ואנריק סבוריט סוחב חמישה כרטיסים צהובים, כך ששניהם לא יתלבשו ויפנו מקום לשני שחקנים, ביניהם דוידזאדה. כפי שכבר פורסם כאן השבוע, ניר ביטון ושרן ייני אמורים לפתוח יחד לצד דרק לוקאסן במקום המורחקים פיבן וסבוריט.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ממשיך להתנהל כרגיל. ולאדן איביץ'/אריאל שלום

המשחק בשבת אמור להיות משחק הליגה האחרון של איביץ' כמאמן מכבי תל אביב, אף שהוא מתנהל כרגיל בקרית שלום, מעביר את האימונים ללא דופי ולא מספר לאיש דבר על עתידו המקצועי. אפשרות ריאלית שהוא גם יאמן את משחק הגביע מול בני סכנין ביום שלישי. גם המנהל המקצועי ברק יצחקי לא משתף איש בתכניות של המועדון, כך שלאורך כל השבוע השחקנים של מכבי תל אביב מתנהלים בקרית שלום כאילו הכל כרגיל.

"אנחנו לא יודעים דבר על מה שמתפרסם. מתאמנים כמו בכל שבוע רגיל ומתכוננים למשחק מול קרית שמונה", העיד אמש שחקן במכבי תל אביב על מה שקורה לאורך השבוע בחדר ההלבשה ועל הדשא בקרית שלום. "יש לנו מרתון שאנחנו צריכים להתכונן אליו היטב ושום דבר טוב לא יצמח אם השחקנים יתעסקו במה שכתוב בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully