וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסנודר הגישה הצעה לאיביץ', עשוי לעזוב את מכבי תל אביב בימים הקרובים

23.12.2022 / 11:05

המאמן מחזיק בהצעה מפתה מהרוסים, שמעוניינים בו באופן מיידי וישלמו לצהובים פיצוי תמורת התרת חוזהו שיסתיים בקיץ. בקרית שלום לא יעמדו בדרכו וכבר מחפשים אלטרנטיבות לסרבי

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

ולדאן איביץ' עשוי לעזוב את מכבי תל אביב בזמן הקרוב. הסרבי קיבל הצעה רשמית מקבוצת קרסונדר הרוסית, אשר מעוניינת לצרפו באופן מיידי. הצהובים לא צפויים לעמוד בדרכו והם כבר מחפשים אלטרנטיבה. מדובר בהצעה מאוד גבוהה למאמן, כשמכבי תל אביב אף קיבלה פנייה רשמית מהמועדון אשר מוכן לפצות אותה בסכום נכבד תמורת השחרור של הסרבי.

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112967 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים
ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעזוב באמצע העונה? איביץ'/ברני ארדוב

במכבי תל אביב כבר בודקים אופציות חלופיות והמהלך עשוי לקרות ממש בימים הקרובים. לאיביץ' יש חוזה עד סוף העונה, כאשר שני הצדדים מחזיקים באופציה להארכת ההסכם בעונה נוספת. אך כאמור ייתכן שהסרבי אפילו לא ייכנס לחודש ינואר 2023 ויעזוב את הקבוצה בשבוע הבא.

קרסנודר ממוקמת במקום השמיני בליגה הרוסית אחרי 17 מחזורים, אך בשבעת המחזורים האחרונים ניצחה רק פעם אחת. אדוארד ספרשטיין הארמני הוא מלך השערים והבישולים שלה ויש לה זרים מסקרנים נוספים כמו אנדרס קרדונה הקולומביאני שהצטרף מהרטה ברלין.

איביץ' (45) מונה לראשונה למאמן מכבי תל אביב בקיץ 2018. במשך שנתיים במועדון זכה בשתי אליפויות ובגביע אלוף האלופים. למאמן הסרבי 91 משחקים בקדנציה הראשונה בקרית שלום, עם מאזן של 61 ניצחונות, 22 תוצאות תיקו ושמונה הפסדים. בעונתו הראשונה רשם הפסד בודד בפלייאוף, לאחר שהבטיח את האליפות, וכך גם בעונה השנייה עם הפסד במחזור האחרון של שלב הפלייאוף עם הפסד להפועל לבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully