וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקן פצוע. גיאגון, קניקובסקי או גולסה עשויים להחליפו בהרכב

עודכן לאחרונה: 30.12.2022 / 15:54

הקשר הוותיק שחזר לעניינים לאחרונה, סובל מכאבים במפשעה ויחמיץ את קרית שמונה (שבת, 19:30, ספורט2). ייני וביטון יפתחו במרכז ההגנה. מסתמן: איביץ' ייפרד אחרי משחק הגביע נגד סכנין

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

עירוני קרית שמונה

מאמן עירוני קרית שמונה, ניר ברקוביץ', ינסה מחר (שבת, 19:30, ספורט2) לרשום נצחון בכורה בקבוצה וזאת למרות שמולו תתייצב מכבי תל אביב. בקרית שמונה מבינים שהם מגיעים כאנדרדוג מובהק למפגש, אך ינסו להפתיע. ברקוביץ' מתלבט בין טימו מוזי לבין ג'וזף אמבונג בחלק ההתפי בעקבות חסרונו של סבאי המורחק.

"הגעתי לכאן לא מזמן, זה בית חם. אני לומד לאט-לאט את השחקנים ואת הצוות", אמר המאמן, "עברנו משחק לא פשוט בירושלים, שלא עבר בצורה טובה, אבל הוא כבר היסטוריה. אנחנו מגיעים למשחק מול מכבי תל אביב, קבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בליגה וזה לא יהיה פשוט, אבל בבית - אם אנחנו מסתכלים גם על הטבלה ולא רוצים שיברחו לנו - אנחנו חייבים לקחת נקודות".

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, תמיר עדי, סמואל בראון, מוחמד שכר, טימו מוזי, איתמר שבירו.

טימו מוזי, שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
בתמונת ההרכב. מוזי/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב

אבי ריקן פצוע ולא יהיה בסגל מכבי תל אביב מחר. ריקן שחזר באחרונה לעניינים והפך לשחקן הרכב, סובל מכאב חד במפשעה כבר יומיים והוא ייצא מההרכב במשחק הליגה האחרון של ולאדן איביץ'. הסרבי כנראה יאמן גם נגד בני סכנין בגביע המדינה ביום שלישי בבלומפילד, אבל לאחר מכן הוא יעזוב בדרכו לקרסנודאר.

לאיביץ' כמה אופציות להחלפת ריקן במרכז השדה, כאשר ייתכן שזה יהיה גבי קניקובסקי, אייל גולסה או אפילו פארפה גיאגון שעשוי לעבור מהכנף השמאלית שם שיחק מול הפועל חדרה. במכבי תל אביב הוחלט לא לצאת מחר בבוקר לקרית שמונה, אלא לערוך היום אחר הצהריים אימון בקרית שלום ולנסוע בשעה 18:00 צפונה ולעשות לילה במלון.

מכבי תל אביב תחסר מחר את אנריק סבוריט המוצהב ושחר פיבן המורחק. שרן ייני וניר ביטון אמורים להחליף אותם ולשחק לצד דריק לוקאסן במרכז ההגנה.

הרכב משוער: דניאל פרץ, מאור קנדיל, ניר ביטון, דריק לוקאסן, שרן ייני, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, פארפה גיאגון, אוסקר גלוך, ערן זהבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יעבור מהכנף למרכז השדה? גיאגון/אריאל שלום

טריוויה

* מכבי תל אביב הפסידה לעירוני קרית שמונה רק פעם אחת ב-20 מפגשי הליגה האחרונים: 2:0 בחוץ בפלייאוף העליון באפריל 2021.

* קרית שמונה לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה - שיא מועדון בליגת העל של 14 משחקים, במהלכם היו לה שישה הפסדים ושמונה תוצאות תיקו. אגב, שבע מתוכן היו זהות - 1:1.

* מכבי תל אביב ברצף של ארבעה ניצחונות - כולם ללא ספיגה. למעשה, הניצחון היחיד שלה העונה שלא על האפס, היה ה-1:3 הביתי על קרית שמונה, אז איתמר שבירו צימק בתוספת הזמן.

* ערן זהבי פוגש את היריבה נגדה כבש הכי הרבה שערים במהלך הקריירה - 19 ב-20 משחקים בכל המסגרות. 17 מהשערים היו במדי מכבי תל אביב ועוד שניים בימיו כשחקן הפועל תל אביב.

* ניר ברקוביץ' ניצח את מכבי תל אביב בגביע המדינה עם הפועל אום אל פאחם לפני שלוש שנים ולא הפסיד מול ולאדן איביץ' כשאימן בנס ציונה (1:1 בסיבוב הראשון), אבל לאיביץ' מאזן מושלם של חמישה ניצחונות בחמישה משחקים מול קרית שמונה.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 4856

משחקי המחזור ה-16:

שבת, 15:00: בית"ר ירושלים - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל תל אביב - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 18:00: בני סכנין - הפועל חיפה
שבת, 19:10: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 19:30: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב (ספורט2)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully