וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסקוניה גברה על ריאל מדריד, ים מדר הצטיין בניצחון פרטיזן

הבאסקים ברחו ברבע השני בדרך לעלייה זמנית לראשות הטבלה עם 86:92 בדרבי ספרדי לוהט. מילאנו ופרטיזן עם ניצחון שלישי ברציפות

סיכום אירועי היום בספורט, 27.12/ספורט1

המחזור ה-16, הלפני אחרון של הסיבוב הראשון ביורוליג, יצא לדרך היום (חמישי) לדרך עם חמישה משחקים. פרט למפגש המסקרן של מכבי תל אביב מול האלופה אנאדולו אפס, בספרד באסקוניה גברה על ריאל מדריד במשחק צמרת. פרטיזן בלגרד ומילאנו ציינו ניצחון שלישי ברציפות כל אחת, כשאצל הסרבים ים מדר מגלה יכולת טובה מאוד.

עונת היורוליג הנוכחית צמודה מתמיד, שכן ערב המחזור שני ניצחונות בלבד הפרידו בין המקום הראשון לעשירי, שכלל לא מוביל לפלייאוף. מדובר בפער הקטן ביותר מאז שנכנס לתוקף הפורמט החדש של היורוליג לפני שש שנים, כאשר הפער הקטן ביותר עד אז בין המקום הראשון לעשירי עמד על חמישה ניצחונות, יותר מכפול מהמצב הנוכחי.

שחקן באסקוניה מרקוס הווארד. ion Alcoba/Quality Sport Images, GettyImages
ניצחון בדרבי הספרדי. הווארד/GettyImages, ion Alcoba/Quality Sport Images

באסקוניה - ריאל מדריד 86:92

הדרבי הספרדי נצבע באדום אחרי ניצחון מרשים של הבאסקים על הבלאנקוס. רבע ראשון צמוד שהסתיים ביתרון של ריאל השתנה לחלוטין ברבע השני עם 15:35 של באסקוניה בניצוחו של מרקוס הווארד (28 נק'). ההפרש הצטמצם לקראת הסיום ברבע אחרון מותח עם יכולת נהדרת של גבריאל דק (17 נק', 6 ריב'), אבל המארחת הייתה זו שיצאה עם ידה על העליונה ועלתה לפחות זמנית לפסגת טבלת היורוליג עם ניצחון שישי ברציפות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ים מדר, שחקן פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הצטיין בניצחון השלישי ברציפות של פרטיזן. מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

פרטיזן בלגרד - באיירן מינכן 77:83

ים מדר הצטיין עם 14 נקודות (6/9 מהשדה), 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-22 דקות והמומנטום של פרטיזן נמשך עם ניצחון שלישי רצוף ושיפור עמדות בטבלה. הסרבים הוליכו לכל אורך המשחק, אבל באיירן נשארה באזור ולקראת הסיום הצליחה לצמק ולאיים, אם כי לא להשלים קאמבק. דנטה אקסום קלע 19 למנצחת ומתיאס לסור הצטיין עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים. אות'לו האנטר הוביל את באיירן עם 16 נקודות ו-14 ריבאונדים ואוגניין יירמאז וראביט אוגוסטין קלעו 14 כל אחד.

בילי בארון, שחקן מילאנו. GettyImages
הוביל עם 24 נקודות. בארון/GettyImages

מילאנו - ולנסיה 79:90

ניצחון שלישי רצוף למילאנו, שאחרי שבועות ארוכות ומסוייטים, חוזרת לעצמה ואולי גם תצליח להשתחל איכשהו לפלייאוף. במצב של 66:71 סמוך לפתיחת הרבע האחרון, האיטלקים יצאו לריצת 9:19 שסימנה להם את הדרך הבטוחה לניצחון. בילי בארון הוביל עם 24 נקודות, ברנדון דייויס תרם 17 נקודות ו-6 אסיסטים ודבון הול קלע 14. בוולנסיה בויאן דובלייביץ' סיים עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים וקלמן פרפליץ' קלע 12.

מייק ג'יימס, שחקן מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
רוצים להישאר במאבקי הצמרת. ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

מונאקו - ז'לגיריס קובנה 82:84

ניצחון חשוב לקבוצה מהנסיכות אחרי פיניש גדול של אלי אוקובו, שקלע את 5 הנקודות האחרונות שלה וסיים עם 22 ו-9 אסיסטים. מונאקו מחקה פיגור 13 מהמחצית הראשונה (35:22) בדרך לניצחון וז'לגיריס נכנעה למרות שהוליכה 66:72 באמצע הרבע האחרון. אלפא דיאלו ויעקובה אוטארה קלעו 14 כל אחד אצל המנצחת, בעוד בז'לגיריס רולאנדס סמיטס סיים עם 18 וקינן אוואנס עם 17.

משחקי יום שישי במחזור ה-16 של היורוליג

הכוכב האדום בלגרד - ברצלונה (20:00)
וילרבאן - אלבה ברלין (21:00)
פנאתינייקוס - אולימפיאקוס (21:00)
וירטוס בולוניה - פנרבחצ'ה (21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully