וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "נצטרך להיות בשיאנו מבחינה הגנתית מול אנאדולו אפס"

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 12:14

מאמן מכבי תל אביב דרוך לפני המפגש עם אלופת אירופה (ה', 21:05): "נצטרך להיות מוכנים לכל תרחיש, הולך להיות מאוד מעניין"

תקציר: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 90:93/ספורט1

עם שלושה ניצחונות בארבעת משחקי היורוליג האחרונים שלה, תקווה מכבי תל אביב להמשיך במומנטום ולהפתיע מחר (חמישי, 21:05) בביתה את אלופת אירופה המכהנת, אנאדולו אפס. לשתי הקבוצות מאזן זהה של 7:8, והצהובים סופרים ארבעה ניצחונות בית רצופים ביורוליג, ושישה משבעת משחקיהם העונה ביד אליהו. עם זאת, בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אפס יצאה עם ידה על העליונה. התוצאות האחרונות יצרו צפיפות גדולה בטבלה, והקבוצה של עודד קטש - שהצליחה סוף סוף לשבור את הבצורת מחוץ להיכל עם ניצחונות במילאנו ובברלין - יודעת ששמירה על המאזן המרשים בבית תקרב אותה למאבק על הכרטיסים לפלייאוף. ווייד בולדווין ואלכס פויתרס הפצועים ימשיכו להיעדר.

"זה משחק קשה מול אחת הקבוצות הטובות באירופה", אמר עודד קטש במסיבת העיתונאים. "עדיין חסרים לנו כמה שחקנים, נצטרך להיות בשיאנו מבחינה הגנתית כדי להשיג את התוצאה אותה אנחנו רוצים. כבר היו פה קבוצות טובות, אבל מבחינת השמות של אפס, זה הולך להיות אחר ומאתגר. יותר קשה להתכונן לקבוצות מהסוג הזה, כי הן מסתמכות הרבה על יכולות אישיות ולאו דווקא על דברים מקצועיים אליהם אפשר להתכונן טקטית. אנחנו חסרים את השומר הכי טוב שלנו בעמדת הגארד, בולדווין, אז שחקנים אחרים יצטרכו לעשות צעד קדימה".

קטש הוסיף ואמר: "כבר ראינו את אנאדולו של השנים האחרונות, פותחת עם הפסדים ואז זוכה ביורוליג. נצטרך להיות מוכנים לכל תרחיש, הולך להיות מאוד מעניין. במשחקים האחרונים אנחנו עושים עבודה יותר טובה בריבאונד, זה מפתח ששמנו לעצמנו".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא יהיה קל. קטש/קובי אליהו

אלופת אירופה פתחה את העונה בצורה בינונית ולא יציבה, וגם לאחר שנדמה היה כאילו היא מתחילה לייצר מומנטום שייקח אותה לחלק העליון של הטבלה, הגיעו שני הפסדים רצופים, מול פרטיזן בלגרד ובאסקוניה, שהורידה אותה בחזרה לקרקע. במחזור שעבר הביסה אפס את פנאתינייקוס, ובעוד שבמחזור הליגה הפסידה לפנרבחצ'ה, היא קיבלה בחזרה את כוכבה הגדול שיין לארקין, שישחק ביד אליהו. מלבדו, שני הכוכבים הגדולים ממשיכים להיות וויל קלייברן (19.3 נקודות למשחק) ו-ואסילי מיציץ' (17.9). הסנטר הקרואטי אנטה ז'יז'יץ' יופיע לראשונה ביד אליהו כאורח, אחרי שעזב את מכבי תל אביב בקיץ האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully