וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בגביע המדינה: מי תחגוג בשחזור הגמר מ-2014?

עירוני קרית שמונה תארח בסיבוב ח' את מכבי נתניה, אותה ניצחה לפני ההנפה ההיסטורית (19:45). חדרה ללא הבלמים מול כפר סבא, אדומים אשדוד ועירוני טבריה במפגש שני תוך ארבעה ימים

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה, עונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי, עריכה: אסף דרורי

פרט למפגש בין הפועל אום אל פאחם למכבי תל אביב ולזה בין בית"ר ירושלים למ.ס. כפר קאסם, יתקיימו מחר (ראשון) עוד שלושה משחקים במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. עירוני קרית שמונה תארח את מכבי נתניה במשחק על טהרת ליגת העל, הפועל חדרה מחכה להפועל כפר סבא מהלאומית, ובמפגש בין שתי נציגות ליגת המשנה תארח הפועל אדומים אשדוד את עירוני טבריה.

עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה (19:45)

עימות ראשון בין השתיים במסגרת גביע המדינה מאז גמר 2014, בסיומו הניפה עירוני קרית שמונה את הגביע הראשון בתולדותיה אחרי 0:1 בהארכה משער של אחמד עאבד. רועי קהת הוא השריד היחיד מאותו גמר ומנחם קורצקי ישמח לקבל ממנו תפוקה נוספת, אחרי השער ב-1:3 בטדי על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו. מכבי נתניה חגגה עלייה לגמר הטוטו ביום רביעי ונמצאת מרחק משחק בודד מתואר ראשון למועדון זה 40 שנה. היא תחסר את לירן רוטמן המוצהב, אבל עומרי גנדלמן ישוב לסגל. רן קוז'וך, ששיחק בקרית שמונה ושימש שם כעוזר מאמן, ניצח 0:1 את הקבוצה הצפונית בבכורה כמאמן ראשי אחרי עזיבת בני לם וירצה להמשיך ברצף ההצלחות שלו.

שחקני עירוני קרית שמונה עם גביע המדינה. ברני ארדוב
זיכרונות מהזכייה ההיסטורית. עירוני קרית שמונה ב-2014/ברני ארדוב

הפועל חדרה - הפועל כפר סבא (19:15)

אחרי הדרמה בחצי גמר גביע הטוטו ופספוס הכרטיס לגמר, הפועל חדרה תנסה לכבוש אחרי 330 דקות שלא עשתה את זה בכל המסגרות. אסף נימני יחסר שוב את סער פדידה הפצוע ויצטרך לאלתר גם במרכז ההגנה בהיעדרם של ג'ונתן סיסה ועידו לוי המורחק. מולו ניצבת המדורגת רביעית בלאומית שחזרה מהפגרה עם ניצחון 2:3 במשחק סוער בנצרת ומקווה להפתיע ולהעפיל לשמינית הגמר. את חדרה לא הפועל כפר סבא ניצחה בתשעת המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-2:4 הביתי בגביע הטוטו באוגוסט 2017, ובחוץ לא עשתה את זה מאז מרץ 2014, אז שיחקו השתיים יחד בליגה א' צפון. בפעם האחרונה שנפגשו בגביע, הפועל חדרה ניצחה 0:1 בסיבוב ח' ב-1983/84.

הפועל אדומים אשדוד - עירוני טבריה (19:00)

ארבעה ימים אחרי משחק הליגה ביניהן שהסתיים ב-1:4 קליל לזכות טבריה, השתיים נפגשות שוב, הפעם באצטדיון הי"א. אדומים אשדוד עדיין לא סגרה את המינוס בלאומית ושקועה עמוק במקום האחרון, אבל דוד רביבו יקבל בחזרה את הקפטן לישי ביטון אחרי הרחקה וגם פדרו סאס פטראצי אמור לשוב ל-11. גרשון קופי חוזר מהרחקה לסגל של האורחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully