וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הלאומית חזרה - ובגדול: הפועל עכו גברה על מכבי פ"ת 1:2

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 22:18

הסגנית ניצחה את המוליכה בזכות צמד של רווה אסייג, הצמרת נפתחה. ניצחונות גם לכפ"ס, טבריה ואום אל פאחם, כולן חזק במאבק

הליגה הלאומית חזרה הערב (רביעי) מפגרה והמחזור ה-14 יצא לדרך עם הפועל עכו, שניצחה את המוליכה מכבי פתח תקוה 1:2. גם הפועל כפר סבא (2:3 על אחי נצרת), עירוני טבריה (1:4 על אדומים אשדוד) והפועל אום אל פאחם (1:4 על הפועל רמת גן) חזק במאבק.

שחקני הפועל עכו חוגגים עם רווה אסייג. מאור אלקסלסי
הצגה. רווה אסייג והחברים חוגגים/מאור אלקסלסי

הפועל עכו - מכבי פתח תקוה 1:2

משהו לא טוב עובר על מוליכת הטבלה - לפני היציאה לפגרה רשמה הפסד סנסציוני מול אדומים אשדוד, וכעת היא שוב מפסידה, הפעם לסגנית המוליכה שצימקה את הפער מהפסגה לנקודה אחת בלבד. המארחת פתחה מצוין ובאה על שכרה בדקה העשירית, כשרווה אסייג המשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו וסיים חילופי מסירות יפים ברשת. בדקה ה-43 השלים אסייג המצוין צמד וקבע 0:2. מוטי ברשצקי צימק ממש עם פתיחת המחצית השנייה, אך לא יותר.

עירוני טבריה - אדומים אשדוד 1:4

אחרי ה-2:3 על בני יהודה במחזור הקודם, המשיכה טבריה לנצל את יתרון הביתיות החזק שלה וחגגה ניצחון בית חמישי בשישה משחקים, כדי לעשות צעד נוסף אל עבר המאבק על המקום השני. אשדוד עם הפסד חוץ שביעי ברציפות. הפתיחה היתה כל כולה של מתנאל טדסה, שחגג צמד (23, 33) וקבע 0:2. גל אסולין צימק (41), לפני שאילון אלימלך קבע 1:3 בדקה ה-63. תימור אביטן חתם את תוצאת הסיום (85).

מכבי אחי נצרת - הפועל כפר סבא 3:2

למרות המחאות של הקהל נגד יצחק שום הבעלים, שחקני הפועל כפר סבא ממשיכים להיאבק על כרטיס לליגת העל. אחי נצרת ממשיכה להפסיד בחוץ, על רקע אי-תשלום המשכורות לחלק מהשחקנים. רודריגו בונגונגי ניצל הדיפה רעה של יגאל בקר והעלה אותה ליתרון כבר בדקה הרביעית, אלא שסתיו טוריאל (35) ומרשל אודה (40) הפכו. אליאן רוחנא קבע 1:3 בדקה ה-60, נואף בזיע צימק (76), אך המהפך לא הושלם.

שחקן מכבי פתח תקוה טל בן חיים. מאור אלקסלסי
חזרה לא טובה מהפגרה. בן חיים/מאור אלקסלסי
ריף מסיקה שחקן הפועל אום אל פאחם לפני יונתן טפר שחקן הפועל עכו. מאור אלקסלסי
צמד לפני מכבי תל אביב. ריף מסיקה/מאור אלקסלסי

הפועל רמת גן - הפועל אום אל פאחם 4:1

רגע לפני המפגש המסקרן עם מכבי תל אביב בגביע המדינה, המשיכה אום אל פאחם בהתאוששות שלה וגם היא חזק במאבק על כרטיס לליגת העל. רמת גן ממשיכה לאכזב, עם משחק רביעי רצוף ללא ניצחון. האורחת פתחה בסערה וכבר בדקה השלישית מצא ריף מסיקה את הרשת עם נגיחה מדויקת וקבע 0:1. בדקה ה-45 השלים מסיקה צמד, ובין לבין הצטרף בחגיגת השערים גם סמאח מרעב (37), שהשלים צמד במחצית השנייה (81). עומר אבוהב רק צימק (92).

הפועל ראשון לציון - מ.ס. כפר קאסם 1:0

הקבוצה של תומר קשטן עם ניצחון חוץ שני העונה, שמעניק לה הרבה אוויר לנשימה, וניצחון רביעי ברציפות על הפועל ראשון לציון הלא יציבה, שממשיכה לדשדש באמצע הטבלה. אחמד דראושה הכריע עם שער בדקה ה-42.

משחקי יום חמישי

הפועל פתח תקוה - הפועל עפולה
הפועל נוף הגליל - בני יהודה
הפועל ניר רמת השרון - מכבי קביליו יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully