וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' הזהיר: "זוכרים מה עברנו מול אום אל פאחם לפני 3 שנים"

10.12.2022 / 13:17

מאמן מכבי תל אביב יודע שמצפה לו משחק קשה נגד מי שהיממה את הצהובים בסיבוב ח' בגביע ב-2019, וצפוי לעלות בהרכב חזק בו חוזז ימשיך באגף ימין. האדיה עשוי להמשיך עם ה-11 שהביסו את רמת גן

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

שלוש שנים לאחר שהפועל אום אל פאחם הדיחה אותה מגביע המדינה בצורה סנסציונית, מכבי תל אביב תצפין מחר (ראשון) שוב למפגש עם הקבוצה מהליגה הלאומית ותקווה הפעם לעבור את המשוכה הראשונה בסיבוב ח' של גביע המדינה בהצלחה. באום אל פאחם קיוו שהמשחק ייערך בעיר, אבל האצטדיון הביתי שלהם עדיין לא מאושר, וכמו שאירחו אז בעפולה, גם הפעם ינדדו לעיר אחרת וישחקו באיצטדיון טוטו בעכו. 1500 הכרטיסים שהועברו למכירה לטובת אוהדי מכבי תל אביב כבר אזלו.

לא מעט שחקנים ממכבי תל אביב היו אז על הדשא בעפולה ב-21 בדצמבר 2019, והם עדיין זוכרים היטב את ההשפלה. אבי ריקן ואילון אלמוג כבשו ראשונים והצהובים הרגישו בטוחים עם יתרון של 0:2, אבל אום אל פאחם, בניצוחו של מאמן הקבוצה דאז, ניר ברקוביץ', לא נשברה, השוותה והפכה את התוצאה עם השער המצוין של ריף מסיקה, שמאז עזב לבני ריינה אבל חזר בקיץ לאום אל פאחם וגם בשבילו זה יהיה מחר שחזור של המשחק שנצרב בזיכרון.

במכבי תל אביב יודעים שהולך להיות להם קשה. אום אל פאחם חזרה מפגרת המונדיאל בכושר טוב וניצחה 1:4 בחוץ ביום רביעי בליגה הלאומית את הפועל רמת גן. ולדאן איביץ' שמע על הניצחון של היריבה שלו מיד אחרי סיום המשחק של מכבי תל אביב בגביע הטוטו מול הפועל ירושלים. איביץ' אמר לקראת מחר: "זה לא יהיה משחק קל. אנחנו זוכרים היטב מה עברנו מול אום אל פאחם בגביע באותו הסיבוב. אין דבר כזה משחק קל. אנחנו צריכים להכין את עצמנו למשחק קשה. אנחנו רוצים לעבור לשלב הבא ולתת מאה אחוז במשחק הזה כדי לעשות את זה. כולנו מבינים מה המטרה שלנו ולכן אנחנו חייבים להגיע מאוד מוכנים למשחק ולתת את המקסימום כדי לעבור".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' מאוכזב. דני מרון
מכבי ת"א זוכרת את ההשפלה. איביץ' בהפסד ההוא ב-2019/דני מרון

איביץ' צפוי להעלות מחר ב-11 את מרבית השחקנים שלא שיחקו מול הפועל ירושלים בגביע הטוטו. אוסקר גלוך וגבי קניקובסקי, שישבו ביציע בבלומפילד, אמורים לפתוח ונראה שגם אנריק סבוריט, אייל גולסה ואופיר דוידזאדה ישובו להרכב. קרוב לוודאי שגם דניאל פרץ, שלא נכלל בסגל לגביע הטוטו, יפתח בין הקורות על אף שמאמנים רבים נוטים לתת לשוער המשנה שלהם לפתוח במפעלים המקומיים המשניים. דניאל טננבאום אכן פתח בגביע הטוטו, אבל קרוב לוודאי שהפעם ירצה איביץ' לתת לפרץ להרגיש את הדשא . מתן חוזז, ששיחק במחנה האימונים כקיצוני מצד ימין במערך שלושת הבלמים, עשוי לפתוח בעמדה הזו גם מחר אחרי שגם הוא לא היה בסגל ביום רביעי.

הרכב משוער: דניאל פרץ, מתן חוזז, ניר ביטון, דדריק לוקאסן, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, ערן זהבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הפועל אום אל פאחם לא יודעת כבר יותר מחודשיים מהו הפסד. הסטטיסטיקה של הקבוצה עם אדהם האדיה כמאמן טובה מאוד, וביום רביעי היא הביסה כאמור את הפועל רמת גן עם צמדים של ריף מסיקה וסאמח מרעב. עשרות אוהדים הגיעו לעודד הבוקר באימון, אבל במועדון אומרים שאת האווירה המיוחדת שומרים 3,500 האוהדים שילוו את הקבוצה לעכו להתמודדות מחר. האדיה עשוי לשנות משהו לעומת המשחק לפני שלושה ימים וחושב על הצבת שלושה בלמים מול ההתקפה של מכבי תל אביב, אבל אם יחליט לבסוף להישאר עם המערך הרגיל שלו, 5-4-1, הוא צפוי לעלות עם ההרכב שניצח באצטדיון רמת גן תוך כדי הצגת כדורגל מצוין.

הרכב משווער: טל בומשטיין, ניב סרדל, מרקוס דיניז, עמיד מחאג'נה, שקד מור, סולומון דניאל, מוחמד מחאמיד, סאמח מרעב, ריף מסיקה, איסמעיל ריאן, בשיר בהג'את.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully