וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר ארנולד ופיליפס בסגל נבחרת אנגליה, מונדיאל חמישי לרונאלדו

מגן ליברפול זומן למרות ההערכות הפסימיות, גם רשפורד, מגווייר ושואו בפנים. חלוצה של פורטוגל ישתווה לשיא כמות הטורנירים בהם יופיע, רנאטו סאנצ'ס בחוץ. גם פולין פרסמה סגל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 10.11/ספורט1

10 ימים בלבד נותרו לפתיחת המונדיאל בקטאר, ואחרי שגרמניה ובלגיה פרסמו את הסגלים שלהן היום (חמישי), הגיע גם תורה של אנגליה. סגנית אלופת אירופה, שכרגיל שואפת להגיע הכי רחוק שאפשר בטורניר, תתבסס גם במונדיאל הזה על הארי קיין וראחים סטרלינג, כאשר ג'וד בלינגהאם, מרכוס רשפורד ופיל פודן הם השחקנים הצעירים שעליהם בונה גארת' סאות'גייט בהתקפה.

בהגנה, הארי מגווייר ולוק שואו ממנצ'סטר יונייטד נכללו בסגל למרות העונה הלא טובה שהם חווים עד כה. טרנט אלכסנדר ארנולד, שגם הוא לא מרשים במדי ליברפול וההערכות היו שלא יקבל מקום, זומן בכל זאת ועשוי גם לפתוח בהרכב בבוא העת לאור היעדרותו של ריס ג'יימס הפצוע, שהיה אמור להיות המגן הימני הראשון ברוטציה. פיקאיו טומורי ממילאן וג'ו גומז מליברפול נותרו מחוץ לסגל אנגליה, ששובצה בבית ב' הנוח עם איראן, וויילס וארה"ב.

זימונים מעניינים נוספים הם אלה של קלווין פיליפס וג'יימס מדיסון. הקשר האחורי שהצטרף למנצ'סטר סיטי בקיץ האחרון שותף עד ל-53 דקות בלבד בכל המסגרות, כולל ה-40 שקיבל אמש נגד צ'לסי בגביע הליגה, וזאת בעקבות פציעה בכתף שהשביתה אותו במשך כחודשיים. באשר לקשר ההתקפי של לסטר, מדיסון הרוויח את המקום בסגל בזכות יכולתו הנהדרת בריצה שהוציאה את השועלים מהמשבר אליו נקלעו בתחילת העונה, וקיבל את הקרדיט על חשבונם של שחקנים כמו ג'רוד בואן מווסטהאם וג'יימס וורד פראוס מסאות'המפטון, בין השאר.

קלווין פיליפס, שחקן נבחרת אנגליה. Robin Jones, GettyImages
זומן למרות שרק חזר מפציעה. קלווין פיליפס/GettyImages, Robin Jones

הסגל המלא

שוערים: ג'ורדן פיקפורד, ניק פופ, ארון רמסדייל.

הגנה: טרנט אלכסנדר ארנולד, קונור קודי, אריק דייר, הארי מגווייר, לוק שואו, ג'ון סטונס, קירן טריפייר, קייל ווקר, בן ווייט.

קישור: ג'וד בלינגהאם, קונור גלאגר, ג'ורדן הנדרסון, מייסון מאונט, קלווין פיליפס, דקלאן רייס.

התקפה: פיל פודן, ג'ק גריליש, הארי קיין, ג'יימס מדיסון, מרכוס רשפורד, בוקאיו סאקה, ראחים סטרלינג, קאלום ווילסון.

אחרי ההכרזה של נבחרת אנגליה, הגיע הסגל המלא של נבחרת פורטוגל בראשותו של כריסטיאנו רונאלדו. אלופת יורו 2016 ומחזיקת גביע ליגת האומות 2019, פרסמה את 26 השחקנים שייצגו את אחת הפייבוריטיות לזכייה בטורניר. כמובן שהקפטן, מלך ההופעות והשערים בתולדות הנבחרת זומן בפעם החמישית, ובכך ישתווה לרפא מרקס, ג'יאנלואיג'י בופון, לותר מתיאוס ואנטוניו קרבחאל במספר הטורנירים בהם השתתף.

מלבד הכוכב הבלתי מעורער, זומנו גם ז'ואו פליקס שחווה עונה לא פשוטה באתלטיקו מדריד, רפאל לאאו הנפלא ממילאן וגונסאלו ראמוס שמככב העונה במדי בנפיקה וכבש מול מכבי חיפה בניצחון 1:6 בשבוע שעבר. בהגנה לא היו הפתעות כשפפה הותיק צפוי לפתוח לצד רובן דיאס של מנצ'סטר סיטי. ז'ואאו קאנסלו ונונו מנדס אמורים לעלות כמגנים, בעוד ברונו פרננדש, ברנרדו סילבה, ז'ואו מריו ורובן נבס יתחרו על שלושת המקומות בקישור.

בגזרת השוערים, רוי פטריסיו הותיק צפוי לפתוח בין הקורות, ודיוגו קוסטה שנראה נהדר במדי פורטו ינסה להתחרות עמו על המקום ב-11. ז'וסה סה גם זומן, כשאנתוני לופס פספס את המקום בסגל של פרננדו סנטוס. רנאטו סאנצ'ס שהיה חלק מהזכייה של הפורטוגלים ביורו 2016 לא נכלל ב-26 של המאמן יחד עם ז'ואאו מוטיניו, כשעל העמדה שלהם יתחרו ויטיניה ופלהיניה שמציג יכולת טובה במדי פולהאם. השם הבולט החסר הוא של דיוגו ז'וטה מליברפול, שנפצע מול מנצ'סטר סיטי ויעדר למספר חודשים.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג שער. רויטרס
השתווה למתאוס, מרקס, קרבחאל ובופון. רונאלדו/רויטרס

הסגל המלא

שוערים: דיוגו קוסטה, רוי פטריסיו, ז'וסה סה.

הגנה: ז'ואאו קאנסלו, דיוגו דאלוט, פפה, רובן דיאס, דנילו פריירה, אנטוניו סילבה, נונו מנדס, רפאל גריירו.

קישור: וויליאם קרבאליו, רובן נבס, פלהיניה, ברונו פרננדש, ויטיניה, אוטביו, מתאוס נונייס, ברנרדו סילבה, ז'ואאו מריו.

התקפה: כריסטיאנו רונאלדו, ז'ואאו פליקס, רפאל לאאו, ריקרדו הורטה, אנדרה סילבה, גונסאלו ראמוס.

גם נבחרת פולין, ששובצה לבית ג' יחד עם ארגנטינה, מקסיקו וערב הסעודית, פרסמה את הסגל הסופי שלה היום. כמובן שהשם הבולט ביותר ברשימה הוא זה של רוברט לבנדובסקי, אך גם כוכבים כמו ארקדיוש מיליק מיובנטוס ופיוטר ז'לינסקי מנאפולי יהיו בין האחראים הבולטים להוביל את הפולנים לשלב הנוקאאוט.

סגל נבחרת פולין

שוערים: לוקאש סקורופסקי, וויצ'ך שצ'סני, ברתלומיי דראגובסקי.

הגנה: יאן בדנארק, ברטוש ברשינסקי, מאטי קאש, קמיל גליק, רוברט גומני, ארתור ידז'ייצ'יק, יקוב קיוויור, מתאוש וייטסקה, ניקולה זאלבסקי.

קישור: כריסטיאן בייליק, פז'מיסלב פרנקובסקי, קמיל גוריסצקי, גז'גוז' קריכוביאק, מיכאל סקוראש, סבסטיאן שימנסקי, דמיאן שימנסקי, פיוטר ז'לינסקי, שימון זורקובסקי.

התקפה: רוברט לבנדובסקי, קרול שבידרסקי, ארקדיוש מיליק, קשישטוף פיונטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully