וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל גרמניה למונדיאל: מוקוקו וגצה בפנים, מרקו רויס שוב בחוץ

הכישרון בן ה-17 של דורטמונד נכלל בסגל המורחב של האנזי פליק יחד עם מוסיאלה, אדיימי, סאנה וגנאברי. כובש שער הניצחון בגמר המונדיאל ב-2014 חזר לסגל

תקציר: ארמניה - גרמניה 4:1/ספורט1

10 ימים בלבד נותרו לשריקת הפתיחה של מונדיאל 2022, והסגלים המלאים של הנבחרות ממשיכים להתפרסם. היום הגיעה תורה של נבחרת גרמניה לפרסם את הסגל שיעמוד לרשותו של האנזי פליק, וינסה להחזיר את המנשאפט לצמרת העולמית אחרי ההדחה המפתיעה בשלב הבתים במונדיאל 2018. ההיעדרויות הבולטות הן של טימו ורנר ומרקו רויס הפצועים. האחרון עוד קיווה להשתחל בכל זאת לסגל המורחב, אבל כמו ב-2010 ו-2014, יחמיץ שוב את הגביע העולמי בשל פציעה.

המחסור של פליק בשחקני התקפה גרם לו להמר על כמה שמות מסקרנים בחוד, כולל יוסופה מוקוקו בן ה-17, הכוכב הצעיר של בורוסיה דורטמונד. גם ניקלאס פולקרוג שפתח את העונה בכושר שיא במדי ורדר ברמן, נכלל בסגל.

מנואל נוייר ותומאס מולר הוותיקים ינהיגו את המנשאפט, וגם מריו גצה שחזר לנבחרת ונכלל בסגל בסופו של דבר, יתרום הרבה ניסיון. לעומתם, מאטס הומלס נותר מחוץ לסגל וגם רובין גוזנס, הקיצוני המצוין של אינטר שעל פי ההערכות היה אמור לקבל זימון.

שחקן נבחרת גרמניה יוסופה מוקוקו. Adam Nurkiewicz, GettyImages
הזדמנות גדולה. מוקוקו/GettyImages, Adam Nurkiewicz

הסגל המלא

שוערים: מנואל נוייר, מארק אנדרה טר סטגן, קווין טראפ.

הגנה: אנטוניו רודיגר, ארמל בלה-קוצ'אפ, ניקו שלוטרבק, מתיאס גינטר, כריסטיאן גונטר, דויד ראום, לוקאס קלוסטרמן, ניקלאס זולה, תילו קהרר.

קישור: יוזואה קימיש, אילקאי גונדואן, לאון גורצקה, ג'מאל מוסיאלה, סרג' גנאברי, תומאס מולר, יונאס הופמן, יוליאן ברנדט, מריו גצה.

התקפה: קאי האברץ, יוסופה מוקוקו, לירוי סאנה, קארים אדיימי, ניקלאס פולקרוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully