וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ המשפטי של ההתאחדות יכריע האם תקין לזמן את אצילי לנבחרת

7.11.2022 / 17:55

עו"ד פינס יתערב בסוגיה החמה לקראת המפגשים עם זמביה וקפריסין, שייערכו לפני הדיון בעתירה המתנהלת נגד זימונו של שחקן מכבי חיפה. אם יאשר, הכדור יעבור לבניון ולחזן. הירוקים יבקשו לוותר עליו?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11/ספורט1

סוגיית הזימון של עומר אצילי לצמד המשחקים של נבחרת ישראל מול זמביה וקפריסין תידון ביומיים הקרובים על שולחנו של היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד עמית פינס. כזכור, מתנהל כרגע תיק בבית הדין העליון, של שדולת הנשים ואחרים נגד ההתאחדות והשחקן עצמו. השדולה וגורמים נוספים פנו בעתירה לבית הדין העליון של ההתאחדות, בדרישה לא לזמן את כוכב מכבי חיפה לנבחרת ישראל.

התיק, כאמור, נמצא כעת בדיונים והדיון הבא אמור להיערך בהרכב מורחב שיכלול את השופטת בדימוס אסתר קובו, פרופסור מיגל דויטש, עו"ד אסף הדסי, עו"ד רותי ליטבק והשופט בדימוס אמנון סטרשנוב. הדיון נקבע ל-23 בנובמבר, כאשר קיימת בקשה שאצילי יהיה חלק ממנו.

לאור זאת, בהתאחדות לכדורגל ביקשו את התערבות היועץ המשפטי, עו"ד פינס, על מנת שזה יכריע האם יהיה נכון ותקין מבחינה משפטית לזמן את אצילי לצמד המשחקים. המפגשים עם זמביה (17.11) וקפריסין (20.11) הם כאמור לפני הדיון שנקבע בהרכב מורחב, ובו יתבקש אצילי להיות נוכח.

עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל בחימום. מאור אלקסלסי
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל בחימום/מאור אלקסלסי

במקרה שעו"ד פינס יאשר להתאחדות לכדורגל לזמן את אצילי לסגל, הכדור יעבור לפתחם של המנהל המקצועי יוסי בניון ומאמן הנבחרת אלון חזן, שיצטרכו להכריע בסוגיה. לא מן הנמנע שמכבי חיפה בעצמה תפנה להתאחדות בבקשה לזמן כמה שפחות שחקניה משורותיה, בשל העומסים שהם חוו בחודשים האחרונים כתוצאה מההשתתפות בליגת האלופות במקביל לליגת העל.

קולו של אצילי עדיין לא נשמע באשר לבקשה ממנו להופיע בדיון בעניינו. בסביבתו של השחקן מספרים כי הוא לא יגיע, אך מאחר שהמשחקים יתקיימו לפני הדיון המדובר, יהיה צורך לקבל קודם חוות דעת משפטית בנושא הזימון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully