וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי יידרש להתייצב לדיונים בעניין זימונו לנבחרת: "סוגיה משפטית מורכבת"

23.10.2022 / 12:42

בית הדין העליון של ההתאחדות הודיע שיגדיל לחמישה את מספר הדיינים שיכריעו בנוגע לעתירה של שדולת הנשים נגד הזימון של אצילי לנבחרת ישראל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.10/ספורט1

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל הודיע היום (ראשון) שמעתה עומר אצילי יידרש להגיע לדיונים בעניינו, בעקבות העתירה של שדולת הנשים בישראל שמתנגדת לזימונו לנבחרת ישראל בעקבות חלקו בפרשת הקטינות.

כזכור, העותרות יצאו נגד זימונו של אצילי לנבחרת על רקע הקוד האתי, בגין התנהגותו בפרשת קיום יחסי המין האסורים עם נערות קטינות. ההתאחדות לכדורגל טענה שיש לדחות את העתירה והטיעון העיקרי שלה הוא שבעת ביצוע המעשים אצילי לא היה שחקן נבחרת ולכן הקוד האתי לא חל עליו. כמו כן, על רקע נסיבות המקרה, ההתאחדות החליטה לא להתערב בשיקול של הדרג המקצועי.

שחקן נבחרת ישראל, עומר אצילי. ברני ארדוב
אצילי בהופעתו האחרונה במדי הנבחרת בליגת האומות/ברני ארדוב

מבית הדין העליון נמסר כי "לאחר ששקלנו בכובד ראש את הטיעונים של הצדדים - החלטנו כי מדובר בסוגיות משפטיות מורכבות, בין היתר בכל הנוגע להגדרת 'שחקן נבחרת' בתקנון, ותחולת הקוד האתי על השחקן... לכן החלטנו לצרף להרכב בית הדין בתיק זה שני חברים נוספים, והמשך הדיונים יתקיימו בפני הרכב של חמישה חברי בית הדין העליון לצורך הכרעה בסוגיות המורכבות בתיק הזה... השחקן עומר אצילי נדרש להתייצב לדיונים מעתה ואילך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully